Comunica't de manera eficaç

Envia informació als hostes en moments clau.
Escrit per Airbnb el dia 22 de febr. de 2024
Lectura de 3 minuts
S'ha actualitzat el dia 22 de febr. de 2024

Comunicar-te amb els hostes de manera clara i ràpida pot ajudar-te a oferir una estada fantàstica i aconseguir avaluacions positives. Posa en pràctica aquests consells.

Comença pel més bàsic

Pensa que la manera en què et comuniques amb els hostes, en certa forma, els dona una idea de com anirà l'estada. Fes tot el possible per:

  • Estar disponible. Activa les notificacions per rebre els missatges dels hostes i respondre-hi ràpidament. L'Anette, que ofereix estades a San Francisco, diu que, encara que es tracti de problemes petits, demana als hostes que «es posin en contacte amb ella de seguida perquè ho pugui solucionar».

  • Ser transparent. Descriu amb precisió el que els hostes trobaran al teu espai. «Has de ser coherent amb el que dius que ofereixes i el que els hostes s'acaben trobant quan arriben», afirma en Daniel, que fa d'amfitrió a San Francisco.

  • Tenir la ment oberta. Pregunta als hostes com pots ajudar-los perquè se sentin còmodes i com a casa. «Hi ha coses que els amfitrions no podem preveure», explica la Sadie, que és Superhost a Santa Fe (Nou Mèxic).

  • Demostrar que els hostes t'importen. La forma en què respons a un problema pot significar molt. «Pots convertir una situació complicada en una reserva nova si la gestiones correctament, mostres empatia i treballes de pressa per resoldre-la», diu la Felicity, que és membre del Consell dels amfitrions i Superhost a Nova Gal·les del Sud, Austràlia.

Envia missatges en moments importants

Dona als hostes tota la informació que creus que volen saber perquè l'experiència sigui més fluida i no et calgui respondre a tantes preguntes, sobretot en aquests moments:

  • Consulta o sol·licitud de reserva. Respon abans que passin 24 hores si els hostes es posen en contacte amb tu.

  • Confirmació de la reserva. Envia un missatge d'agraïment per haver fet la reserva i perquè els hostes sàpiguen que estàs disponible per respondre a qualsevol pregunta.

  • Arribada. Un o dos dies abans de l'arribada, recorda als hostes on poden trobar les instruccions per a l'arribada a l'aplicació i dona'ls qualsevol detall que trobis important sobre com accedir a l'allotjament. Pregunta'ls si tot va bé un dia abans de l'arribada.

  • Sortida. Envia una nota poc després de la sortida donant les gràcies als hostes i demanant-los que deixin una avaluació. Recorda d'avaluar-los tan aviat com puguis.

Automatitza els missatges

Si tens un bon índex de resposta, faràs que el teu anunci estigui més ben posicionat als resultats de cerca. Aprofita aquestes funcions per anticipar-te i respondre a les preguntes més freqüents:

  • Respostes ràpides. A la safata d'entrada, pots triar entre una llista de plantilles o escriure i desar les teves pròpies. Et guiarem per personalitzar-les amb codis de drecera que inclouen informació sobre l'hoste, la reserva i l'anunci.
  • Missatges programats. Els hostes els reben automàticament en determinats moments i inclouen informació útil per a l'estada. També pots personalitzar-los amb codis de drecera.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
22 de febr. de 2024
T'ha resultat útil?