Com es fa?
•
Amfitrió
Rebutjar una sol·licitud d'estada
Rebutjar una sol·licitud d'estada
De vegades hi ha imprevistos que fan que no puguis revisar totes les sol·licituds que reps. No pateixis: t'expliquem com pots gestionar-ho.
- Rebutja la sol·licitud abans que caduqui, és a dir, en un termini de 24 hores. Així el teu índex de resposta no baixarà! És un dels factors que t'ajuden a aconseguir la categoria de Superhost.
- Decideix si vols mantenir les dates bloquejades o desbloquejar-les perquè altres hostes puguin reservar-les.
- Has canviat d'opinió? Tampoc passa res. Només has de demanar a l'hoste que t'enviï una nova sol·licitud de reserva o, si vols sorprendre'l, pots enviar-li una oferta especial o una invitació per reservar l'allotjament.
També pots rebutjar una consulta. Així, l'hoste no podrà enviar-te cap sol·licitud.
Abans de rebutjar una sol·licitud, consulta la Política d'Airbnb contra la discriminació. Tingues en compte que rebutjar moltes sol·licituds pot afectar el teu índex de reserva i la posició que ocupa l'anunci a les cerques.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Com respondre a una sol·licitud?
Tens 24 hores per acceptar o rebutjar una sol·licitud d'estada abans no caduqui. - Amfitrió
Per què es demana als amfitrions que responguin en menys de 24 hores?
Si respons ràpidament a les sol·licituds de reserva, les consultes i altres missatges, estàs ajudant a generar confiança dins de la nostra c… - Amfitrió
Respondre a una consulta
Respon en un termini de 24 hores Normalment, els hostes que envien una consulta ho fan per poder tenir més informació abans d'enviar la sol·…