Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Període de cancel·lació gratuïta de 24 hores per a reserves a Califòrnia

En virtut d'una nova llei de Califòrnia que entrarà en vigor l'1 de juliol del 2024, els hostes poden cancel·lar certes reserves (tal com es defineixen a les nostres Condicions del servei) per a estades a Califòrnia durant les 24 hores posteriors a la confirmació i rebre un reembossament íntegre, independentment de la política de cancel·lació que s'apliqui a la reserva. Això només s'aplica a les reserves que s'hagin confirmat com a mínim 72 hores abans de l'arribada.

A fi de millorar el procés de reserva, Airbnb aplicarà aquest període de cancel·lació gratuïta de 24 hores a totes les reserves d'allotjaments a Califòrnia.

Quines reserves compleixen els requisits del període de cancel·lació gratuïta?

Els hostes poden cancel·lar les reserves d'allotjaments a Califòrnia i rebre'n un reembossament íntegre si ho fan durant les 24 hores després que s'hagin confirmat, sempre que sigui, com a mínim, 72 hores abans de l'arribada.

Per a l'hora de la cancel·lació i la confirmació de la reserva es té en compte la zona horària local dels allotjaments a Califòrnia (és a dir, l'hora del Pacífic).

Com afecten les cancel·lacions els cobraments dels amfitrions?

Els amfitrions no tenen dret a rebre cap cobrament per una reserva cancel·lada. En la majoria dels casos, això vol dir que l'amfitrió no rebrà cap pagament per la reserva. Si, per qualsevol motiu, l'amfitrió rep un pagament malgrat que l'hoste hagi cancel·lat la reserva en virtut d'aquesta norma, Airbnb pot recuperar l'import del pagament tal com estipulen les nostres Condicions del servei de pagaments.

El calendari es desbloqueja quan un hoste cancel·la una reserva

Quan un hoste cancel·la la seva estada durant el període de cancel·lació gratuïta de 24 hores, les dates corresponents passaran a estar disponibles al calendari de l'amfitrió perquè pugui allotjar altres hostes.

Quan i com rebran un reembossament els hostes?

Els hostes que cancel·lin la reserva durant les 24 hores posteriors a rebre una confirmació obtindran un reembossament íntegre a la seva forma de pagament original durant els 30 dies posteriors a la cancel·lació.

T'hem ajudat amb aquest article?
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't