Com es fa?
•
Amfitrió
Per què ha quedat sense efecte la teva política de cancel·lació?
Per què ha quedat sense efecte la teva política de cancel·lació?
En algunes situacions, és possible que anul·lem la teva política de cancel·lació. En aquests casos, l'hoste pot obtenir un reembossament íntegre d'acord amb les nostres Condicions del servei.
Quan es pot anul·lar la política de cancel·lació?
L'hoste pot cancel·lar la reserva i rebre'n un reembossament íntegre si:
- L'allotjament no és accessible, no està net, no és segur o hi ha un animal que no s'ha declarat.
- L'hoste no es pot posar en contacte amb l'amfitrió.
- L'hoste es posa en contacte amb nosaltres en un termini de 24 hores després de trobar un problema greu que l'amfitrió no pot o no vol ajudar a resoldre.
- L'hoste ha de cancel·lar la reserva per un cas de força major.
- L'hoste cancel·la la reserva durant el període de cancel·lació gratuïta de 24 hores per a reserves a Califòrnia.
Què passa amb els cobraments si s'anul·la la política de cancel·lació?
Si un amfitrió rep el pagament de la reserva, és possible que hagi de pagar una quantitat de diners com a conseqüència de la cancel·lació. Airbnb pot recuperar aquesta quantitat tal com estipulen les Condicions del servei de pagaments. Els ajustos es deduiran automàticament del pròxim cobrament programat.
Més informació sobre què indiquen els ajustos en els teus ingressos.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Polítiques de cancel·lació per al teu anunci
La política de cancel·lació adient depèn de tu i del teu allotjament. Pots triar entre la Política de cancel·lació flexible, la Política de … - Amfitrió
Modifica la política de cancel·lació
Quan decideixis quina és la política de cancel·lació més adequada per a tu, modificar-la serà d'allò més senzill. - Viatger
Cancel·lacions d'estades llargues
Si una reserva és per un període de 28 nits o més, s'aplicarà la política de cancel·lació per a estades llargues.