Com es fa?
Què vol dir quan un mètode de cobrament «no està disponible»?
Què vol dir quan un mètode de cobrament «no està disponible»?
Quan un mètode de cobrament no està disponible vol dir que ja no està admès i que, per tant, no es pot fer servir per rebre els cobraments.
Per què un mètode de cobrament pot no estar disponible?
Normalment, quan un mètode de cobrament que tenies configurat deixa de ser vàlid és per canvis en la normativa local o en la legislació del teu país o la teva regió. També pot passar que, simplement, ja no l'admetem.
Per a nosaltres és prioritari que puguis cobrar com et sigui més còmode. Per tant, si es dona el cas, esperem que puguis fer servir una de les opcions vàlides a la teva zona.
Com es poden continuar rebent els cobraments
- Cal que comprovis els mètodes de cobrament que tens configurats. Entra al compte, ves a Pagaments i cobraments i afegeix un mètode de cobrament nou, si cal.
- Tria un altre mètode de cobrament predeterminat on et puguem fer arribar els imports que et corresponguin de manera automàtica.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
He d'emplenar el formulari Bidvest que s'envia als amfitrions de Sud-àfrica?
Per rebre imports en la teva moneda local de manera gratuïta, has d'emplenar un informe anual. L'empresa Exchange4free et pot ajudar a fer a… - Amfitrió
Com pots saber si el teu mètode de cobrament està operatiu?
Al costat del mètode de pagament hi consta l'estat: predeterminat, pendent o error. També pot ser que no s'hi consigni cap estat (vol dir qu… - Administrador de viatges
Com puc gestionar la freqüència de les notificacions per correu electrònic d'Airbnb per a viatges de negocis?
Pots modificar la freqüència amb què reps notificacions de sol·licituds i reserves de treballadors per correu electrònic des d'Airbnb per a …