Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Modificar o cancel·lar la reserva de l'hoste durant les 24 hores prèvies a la seva arribada o durant l'estada

De vegades, hi poden haver imprevistos o emergències d'última hora. Si necessites modificar o cancel·lar la reserva d'un hoste tens diferents opcions.

Les reserves s'activen 24 hores abans de l'arribada. Aleshores, és possible que l'estat de la reserva indiqui «Arriba demà».

Modificar la reserva de l'hoste durant les 24 hores prèvies a la seva arribada o durant l'estada

Pots modificar una reserva activa de la mateixa manera que ho faries amb una reserva propera: només has d'enviar una sol·licitud de modificació de l'estada a l'hoste.

L'hoste haurà d'acceptar qualsevol canvi que sol·licitis. Et recomanem que també li enviïs un missatge per explicar-li per què has demanat aquests canvis.

Cancel·lar la reserva de l'hoste durant les 24 hores prèvies a la seva arribada o durant l'estada

Cancel·lar una reserva quan falten menys de 24 hores per a l'arribada o després que s'hagi iniciat l'estada és una situació especial. Per això, en aquest cas t'hauràs de posar en contacte amb nosaltres per obtenir ajuda.

Sigui com sigui, és important que enviïs un missatge a l'hoste immediatament per informar-lo de la situació.

Quines penalitzacions s'apliquen si cancel·les una reserva en curs?

Cancel·lar la reserva d'una estada que ja ha començat pot ser molt perjudicial per a l'hoste. Per tant, s'aplicaran penalitzacions, excepte si el motiu de la cancel·lació és una excepció concreta. Si és possible, intenta evitar fer cancel·lacions.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't