Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Què passa amb els hostes si has hagut de cancel·lar la reserva?

Si els teus plans canvien i has de cancel·lar la reserva d'un hoste, és important que ho facis tan aviat com puguis perquè tingui temps de buscar una alternativa.

L'hoste rebrà una notificació i un reembossament íntegre

Si cancel·les la reserva de l'hoste, li enviarem una notificació per correu electrònic de manera immediata, així com una selecció d'anuncis semblants al teu perquè pugui fer una altra reserva.

Tu no cobraràs res per la reserva cancel·lada i el viatger rebrà un reembossament íntegre. A més, tindrà la possibilitat que l'ajudem a reservar un altre espai.

Penalitzacions per cancel·lar la reserva

Com que les cancel·lacions alteren els plans dels viatgers i afecten la confiança que tenen en la comunitat d'Airbnb, tenim establertes certes penalitzacions quan un amfitrió cancel·la una reserva, independentment de l'opció que triï l'hoste.

Si pots allotjar els hostes en un altre espai o en unes altres dates

Si no pots allotjar l'hoste en les dates que ha reservat, però pots fer-ho uns altres dies, pots enviar-li un missatge per saber si li van bé les noves dates. Fins i tot pots proposar-li que s'allotgi en un altre espai, si en gestiones més d'un.

Si accepta els canvis, no caldrà que cancel·lis la reserva. Només caldrà que li enviïs una sol·licitud de modificació de l'estada.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't