Com es fa?
•
Viatger
Cancel·lar una estada per casos de força major
Cancel·lar una estada per casos de força major
Nota: si has de cancel·lar una reserva a causa de la pandèmia de COVID-19, pots consultar aquest article sobre les opcions que tens.
No pateixis, que això té una solució ben fàcil. Si has de cancel·lar una reserva per una emergència o una causa de força major, et podem ajudar:
- Llegeix la nostra Política per a casos de força major i comprova si tens cobertura.
- Assegura't que disposes de tota la documentació necessària.
- Cancel·la l'estada o l'experiència a Airbnb i selecciona És un cas de força major.
- Escriu-nos per presentar una reclamació. T'acompanyarem durant els propers passos que hauràs de seguir, que inclouen enviar els documents necessaris i esperar que el nostre equip revisi el cas.
Tingues en compte que les reclamacions s'han d'enviar en un termini de 14 dies des que es fa la cancel·lació.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Política de cancel·lació per circumstàncies extraordinàries
Consulta com es gestionen les cancel·lacions quan es produeixen circumstàncies imprevistes que queden fora del teu control després de fer la… - Viatger
Consulta la política de cancel·lació del teu amfitrió
L'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de l'amfitrió i del dia i l'hora en què cancel·lis la reserva. Com funcionen les cancel·lacions?
De vegades hi ha imprevistos i has de cancel·lar la reserva. Perquè tot vagi sobre rodes, t'expliquem com s'ha de cancel·lar una reserva.