Com es fa?
•
Amfitrió
El teu cobrament si un hoste cancel·la la reserva
El teu cobrament si un hoste cancel·la la reserva
Sometimes things don’t go according to plan.
If your guest cancels (either before or during a trip), they’ll be automatically refunded according to your cancellation policy.
If your guest is owed a refund, that amount is deducted from future payouts until the full amount is collected. To find your updated payout amount, go to your Transaction History.
If needed, you can give your guests an additional refund.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Si l'hoste cancel·la la reserva
Si el teu hoste cancel·la la reserva, t'enviarem una notificació i de forma automàtica les dates corresponents passaran a estar disponibles … - Amfitrió
Què suposa executar o condonar la política de cancel·lació?
Si un hoste modifica una reserva d'una estada llarga amb menys de 30 dies d'antelació, tens l'opció d'aplicar la política de cancel·lació o … - Amfitrió
Enviar un reembossament a l'hoste
La manera de fer un reembossament a un hoste varia en funció de si és abans o després de l'estada.