Salta
Salta al contingut d'ajuda principal

Quan se'm cobra una reserva?

Quan enviïs una sol·licitud de reserva, hauràs d'indicar les teves dades de pagament. Si l'amfitrió l'accepta o bé si fas una reserva mitjançant la funció de reserva immediata, es cobrarà la totalitat de l'import al moment a través del mètode de pagament que hagis escollit (excepte en el cas de dipòsits de seguretat).

Encara que hagis fet la reserva dos mesos o dos dies abans de l'arribada, Airbnb sempre fa una retenció del pagament fins a les 24 hores posteriors a l'arribada i després ho envia a l'amfitrió. Això proporciona un marge de temps a totes dues parts per comprovar que tot està en ordre.

Canviar el mètode de pagament

Si has sol·licitat la reserva d'un allotjament però l'amfitrió encara no t'ha respost, pots cancel·lar la sol·licitud de reserva i fer-ne una altra amb un mètode de pagament diferent.

Un cop confirmada la reserva, no pots canviar el mètode de pagament.

Reserves d'estades llargues

Si fas una reserva per a una estada de 28 nits com a mínim, hauràs de fer un pagament inicial equivalent a l'import del primer mes quan es confirmi la reserva. La resta de nits es cobraran mensualment.

Dipòsits de seguretat

Si Airbnb requereix un dipòsit de seguretat per a la reserva, l'import del dipòsit quedarà retingut al teu mètode de pagament des de 2 dies abans de l'inici de l'estada. No se't cobrarà res: la retenció només vol dir que no podràs accedir a aquests fons fins que no deixi de ser efectiva. La reserva estarà subjecta a la cancel·lació si no podem retenir l'import del dipòsit al teu mètode de pagament, per la qual cosa és important que t'asseguris que el mètode de pagament sigui vàlid i que hi hagi prou fons. Si no hi ha cap problema durant l'estada, la retenció de l'import del dipòsit a la teva targeta deixarà de ser efectiva després de la sortida; concretament, 14 dies després de la sortida o quan el proper hoste arribi (l'opció que passi primer).

Reserves a l'Índia

Com que per a les targetes de crèdit índies es requereix una autenticació en 2 passos, als hostes de l'Índia se'ls cobrarà l'import total de la reserva quan enviïn la sol·licitud de reserva. Un cop s'hagi confirmat la reserva, no es podrà modificar el mètode de pagament. Si l'amfitrió no accepta la sol·licitud o aquesta caduca, es reembossarà l'import íntegre. Els reembossaments poden trigar fins a 10 dies en funció del banc.

Se't cobrarà per cada sol·licitud de reserva que enviïs, de manera que si es confirmen diverses sol·licituds de reserva pels mateixos dies, tindràs dues reserves i no tindràs dret a cap reembossament.