Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Com em pot ajudar el Centre de resolucions?

Enviar sol·licituds

Has d'enviar o sol·licitar un pagament en relació amb un viatge o una experiència a Airbnb? Cap problema! Des del Centre de resolucions pots iniciar una sol·licitud de pagament o de reembossament.

Tens fins a 60 dies després de la data de sortida per enviar una sol·licitud al Centre de resolucions.

És possible que hagis d'afegir un mètode de pagament abans d'enviar o sol·licitar un import a través del Centre de resolucions.

Cercar sol·licituds

Si un amfitrió o un viatger sol·licita un pagament per obtenir serveis addicionals o un reembossament, trobaràs la sol·licitud al correu electrònic associat al teu compte d'Airbnb, al Centre de resolucions o al Centre d'ajuda si fas servir l'aplicació d'Airbnb o el web en la versió per a ordinadors i per a mòbils.

Ajuda amb les estades a hotels

És possible que el Centre de resolucions no estigui disponible per a algunes estades en hotels. En aquests casos, hauràs de resoldre els problemes directament amb l'hotel.

Necessites més ajuda?

De vegades, els amfitrions i els viatgers no aconsegueixen posar-se d'acord. Si no arribeu a cap acord, tens l'opció de demanar la mediació d'Airbnb.

Perquè el teu cas compleixi els requisits establerts en la Política de canvi de reserva i reembossament, has de notificar els problemes a Airbnb en un termini de 72 hores a partir del moment en què en tinguis coneixement.

Aleshores, un membre de l'equip revisarà la informació proporcionada per tothom i farà les preguntes que siguin necessàries abans de prendre la decisió final.

Obtenir un reembossament per danys

De vegades, els accidents són inevitables. Per això, posem a la teva disposició AirCover per a amfitrions.

AirCover per a amfitrions és una protecció completa per als amfitrions. Inclou una Protecció contra danys per a l'amfitrió de 3 milions de dòlars, a més de l'assegurança de responsabilitat civil d'1 milió de dòlars, la verificació de la identitat de l'hoste, l'anàlisi de reserves i una línia de protecció les 24 hores. La tens inclosa automàticament i de franc en totes les situacions.

Si un hoste causa desperfectes a l'allotjament o malmet les teves pertinences durant una estada a Airbnb, pots presentar una sol·licitud de reembossament a través del Centre de resolucions. Rebràs un reembossament per cobrir alguns dels danys que els hostes puguin causar a l'allotjament i a les teves pertinences en cas que ells no cobreixin les despeses. Més informació sobre com funciona.

Si necessites consell per saber com afrontar els reptes de la teva activitat com a amfitrió i preparar-te per al que pugui venir, consulta el Centre de recursos.

La Protecció contra danys per a l'amfitrió no és cap pòlissa d'assegurança. La Protecció contra danys per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències no cobreixen els amfitrions que ofereixen estades a través d'Airbnb Travel, LLC ni els amfitrions que ofereixen estades o experiències al Japó, on s'apliquen l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó i l'Assegurança de protecció per a experiències al Japó. Els amfitrions que ofereixen estades o experiències a la Xina continental tenen la cobertura del Pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina. Per als amfitrions que resideixen o estan establerts fora d'Austràlia, s'apliquen aquestes Condicions de la Protecció contra danys per a l'amfitrió. Si els amfitrions resideixen o estan establerts a Austràlia, la Protecció contra danys per a l'amfitrió està subjecta a les Condicions de la Protecció contra danys per a l'amfitrió per als usuaris a Austràlia. Tingues en compte que tots els límits de la cobertura es mostren en dòlars americans.

L'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències estan subscrites per empreses asseguradores externes. Si allotges viatgers al Regne Unit, la companyia que ofereix l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències és Zurich Insurance Company Ltd. i Airbnb UK Services Limited, com a representant designat d'Aon UK Limited, d'acord amb l'autorització i la normativa de l'autoritat britànica de reglamentació del sector financer (Financial Conduct Authority, FCA), s'encarrega d'aplicar-la sense cap cost addicional per als amfitrions al Regne Unit. El número de registre d'Aon a l'FCA és el 310451. Pots consultar-ho al Registre de serveis financers, que trobaràs al web de l'FCA o posant-te en contacte amb l'FCA al 0800 111 6768. La política de responsabilitat civil per a l'amfitrió i la política de responsabilitat civil per a experiències que inclou Aircover per a amfitrions estan regulades per l'FCA. La resta de productes i serveis no són productes regulats oferts per Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.476.LC

Per als allotjaments ubicats a l'estat de Washington, les obligacions contractuals d'Airbnb en virtut de la Protecció contra danys per a l'amfitrió estan cobertes per una pòlissa d'assegurança contractada per Airbnb. La Protecció contra danys per a l'amfitrió no té cap relació amb l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió. La Protecció contra danys per a l'amfitrió està subjecta a aquestes condicions i limitacions, excepte per als amfitrions que resideixen o estan establerts a Austràlia. En aquest cas, la Protecció contra danys per a l'amfitrió està subjecta a aquestes condicions i limitacions.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't