Salta
Salta al contingut d'ajuda principal

Què és el Centre de resolucions?

El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar diners en relació amb el teu viatge d'Airbnb. Per obrir una sol·licitud de pagament o reembossament, ves a www.airbnb.com/resolutions.

Disposes de 60 dies després de la data de sortida de l'allotjament per enviar una sol·licitud a través del Centre de resolucions per qüestions no relacionades amb el dipòsit de seguretat.

Si vols reclamar el dipòsit de seguretat, pots fer-ho a través del Centre de resolucions fins a 14 dies després de la sortida de l'hoste o bé abans que arribi el proper hoste (l'opció que passi abans).

Sol·licitar l'ajuda d'Airbnb

Si no pots arribar a un acord, pots demanar a Airbnb que prengui la decisió final 72 hores després que s'hagi obert la sol·licitud. Sol·licitar la intervenció d'Airbnb:

  1. Deixa que passi el termini indicat (72 hores).
  2. Accedeix a www.airbnb.cat/resolutions.
  3. Selecciona la reserva corresponent.
  4. Fes clic a Sol·licita la mediació d'Airbnb.

En sol·licitar l'ajuda d'Airbnb, el nostre equip rebrà una notificació i assignarà una persona al teu cas. Aquesta persona s'encarregarà de comprovar la informació que proporcionen totes dues parts i de prendre una decisió final. En alguns casos, ens posarem en contacte amb tu per demanar-te més dades abans de prendre una decisió.

Nota: en alguns casos, és possible que hagis d'afegir un mètode de pagament abans d'enviar o sol·licitar diners a través del Centre de resolucions.