Salta
Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Cancel·lar la reserva durant l'estada

    Has començat l'estada i alguna cosa no és com te l'esperaves? El primer pas és enviar un missatge a l'amfitrió per mirar de trobar una solució al problema. Si l'amfitrió no hi pot fer res, et pot oferir un reembossament parcial.

    Reembossament

    Si l'amfitrió cancel·la la reserva, sempre rebràs un reembossament íntegre, amb les tarifes i els impostos inclosos. Pots enviar i rebre diners a través del Centre de resolucions.

    Necessites més ajuda?

    Si l'amfitrió no pot ajudar-te, potser compleixes els requisits per rebre un reembossament íntegre d'acord amb la nostra Política de reembossament a l'hoste, sempre que et posis en contacte amb Airbnb en un termini de 24 hores des que hagis detectat el problema. Consulta si el problema que has tingut està cobert.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Articles relacionats