Cancel·lar la reserva durant l'estada
Si sorgeix algun imprevist durant l'estada, et recomanem que, primer, enviïs un missatge a l'amfitrió perquè trobi una solució. És probable que t'ajudi a solucionar-ho de seguida. Si vols sol·licitar un reembossament o cancel·lar la reserva, et podem donar un cop de mà.
Envia un missatge a l'amfitrió
Per regla general, et recomanem que primer parlis amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per trobar-hi solució. Si arribes a un acord amb l'amfitrió per resoldre el problema, és més probable que accepti la teva sol·licitud. Si l'amfitrió ja ha solucionat el problema i pots continuar l'estada, omet els passos següents.
Envia una sol·licitud en un termini màxim de 24 hores
Si vols cancel·lar la reserva durant l'estada, et podem ajudar a tramitar una sol·licitud per resoldre el problema amb l'amfitrió. Quan ho facis, pots demanar-li a l'amfitrió que solucioni el problema, que t'enviï un reembossament parcial o que cancel·li la reserva i rebis un reembossament íntegre. Si accepta la sol·licitud, et farem arribar el reembossament al mètode de pagament que vas utilitzar a l'hora de fer la reserva. Si l'amfitrió rebutja la sol·licitud o no respon, pots demanar a Airbnb que hi intervingui per ajudar-te.
- Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar el problema; per exemple, si falta algun equipament o servei, o si no funciona.
- Envia una sol·licitud a l'amfitrió: hauràs de descriure el problema, proporcionar fotos, si és possible, i explicar a l'amfitrió com t'agradaria resoldre-ho. És important que sol·licitis ajuda en un termini de 24 hores a partir del moment en què detectis el problema. Si no ho fas, pot afectar l'import del reembossament.
- Espera la seva resposta: si la rebutja o no respon en una hora, pots demanar a Airbnb que hi intervingui per ajudar-te. Airbnb es basarà en la Política de reembossament a l'hoste per ajudar-te a resoldre el problema.
Articles relacionats
Com puc sol·licitar un reembossament?
Vols un reembossament? El primer pas és enviar un missatge a l'amfitrió per mirar de trobar una solució al problema. Si l'amfitrió no hi pot…- Viatger
Política de canvi de reserva i reembossament
Consulta la Política de canvi de reserva i reembossament. - Viatger
Sol·licitar un reembossament
Les sol·licituds de reembossament s'han de tramitar a través del Centre de resolucions, independentment de l'import.