Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Cancel·lar la reserva durant l'estada

Si sorgeix algun imprevist durant l'estada, et recomanem que, primer, enviïs un missatge a l'amfitrió perquè trobi una solució. És probable que t'ajudi a solucionar-ho de seguida. Si vols sol·licitar un reembossament o cancel·lar la reserva, et podem donar un cop de mà.

Envia un missatge a l'amfitrió

Per regla general, et recomanem que primer parlis amb l'amfitrió. Pots enviar un missatge a l'amfitrió directament per trobar-hi solució. Si arribes a un acord amb l'amfitrió per resoldre el problema, és més probable que accepti la teva sol·licitud. Si l'amfitrió ja ha solucionat el problema i pots continuar l'estada, omet els passos següents.

Envia una sol·licitud en un termini màxim de 24 hores

Si vols cancel·lar la reserva durant l'estada, et podem ajudar a tramitar una sol·licitud per resoldre el problema amb l'amfitrió. Quan ho facis, pots demanar-li a l'amfitrió que solucioni el problema, que t'enviï un reembossament parcial o que cancel·li la reserva i rebis un reembossament íntegre. Si accepta la sol·licitud, et farem arribar el reembossament al mètode de pagament que vas utilitzar a l'hora de fer la reserva. Si l'amfitrió rebutja la sol·licitud o no respon, pots demanar a Airbnb que hi intervingui per ajudar-te.

  1. Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar el problema; per exemple, si falta algun equipament o servei, o si no funciona.
  2. Envia una sol·licitud a l'amfitrió: hauràs de descriure el problema, proporcionar fotos, si és possible, i explicar a l'amfitrió com t'agradaria resoldre-ho. És important que sol·licitis ajuda en un termini de 24 hores a partir del moment en què detectis el problema. Si no ho fas, pot afectar l'import del reembossament.
  3. Espera la seva resposta: si la rebutja o no respon en una hora, pots demanar a Airbnb que hi intervingui per ajudar-te. Airbnb es basarà en la Política de reembossament a l'hoste per ajudar-te a resoldre el problema.
T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't