Què passa si el meu hoste cancel·la la reserva?
Nota: si has de cancel·lar la teva reserva a causa del brot de coronavirus (COVID-19), pots consultar el nostre article sobre les opcions de cancel·lació.
Si el teu hoste cancel·la la reserva, t'enviarem una notificació i les dates corresponents passaran a estar disponibles automàticament al teu calendari perquè puguis allotjar altres hostes.
Cobrament de les reserves cancel·lades
Si ja has allotjat hostes anteriorment i tens un cobrament pendent, te l'enviarem 24 hores després de l'hora en què està programada l'arribada de l'hoste. Si ets un amfitrió nou i aquesta és una de les teves primeres reserves, és possible que retinguem el cobrament fins a 30 dies a partir de la data de confirmació de la reserva. Més informació sobre els cobraments.
Reembossaments a l'hoste
Els hostes que cancel·lin una reserva rebran automàticament un reembossament d'acord amb la teva política de cancel·lació, llevat que la cancel·lació compleixi els requisits de cas de força major o estigui inclosa en la nostra Política de reembossament a l'hoste.
Si vols reembossar un import superior, consulta com fer un reembossament addicional a l'hoste.
Cancel·lacions després de l'arribada
Si l'hoste cancel·la la reserva després de l'arribada:
- Ha de deixar l'allotjament tan bon punt cancel·li la reserva.
- S'aplicaran les condicions de la teva política de cancel·lació.
- Si has de fer una reclamació del dipòsit de seguretat, l'has de presentar en un termini de 48 hores a partir de la data de sortida original, que pots consultar a l'historial de transaccions.