Els serveis i les experiències han de ser d'alta qualitat i segurs. Per això, demanem als amfitrions (incloent-hi els coamfitrions) que segueixin les nostres Regles fonamentals i les polítiques de seguretat dels serveis i les experiències.
Més informació sobre les expectatives de seguretat i qualitat dels allotjaments.
Els amfitrions han de mantenir puntuacions amb estrelles i respectar les reserves confirmades.
Per oferir un servei o una experiència d'alta qualitat, els anuncis dels amfitrions també han de ser precisos, els amfitrions han d'estar preparats i els amfitrions han de respectar la propietat.
Els amfitrions han d'oferir als viatgers el servei o l'experiència que els van prometre. Això inclou ser correcte sobre:
Un amfitrió ha d'estar preparat per oferir el servei o l'experiència. Això inclou fer el següent:
Quan l'hoste ofereixi un lloc o el servei o l'experiència en un lloc públic, l'amfitrió ha d'abstenir-se de fer malbé la propietat i ha de netejar el seu espai.
Airbnb prioritza la seguretat en tots els seus anuncis i esperem el mateix dels amfitrions de serveis i experiències. Això vol dir que els amfitrions han de:
Les consideracions de qualitat i seguretat poden variar en funció del tipus d'activitat, i els amfitrions són responsables d'assegurar-se que les seves ofertes específiques siguin d'alta qualitat i segures. Hem proporcionat expectatives addicionals per als amfitrions que ofereixen els següents tipus de serveis o experiències:
Ens comprometem a fer complir aquestes normes. Quan es denuncien aquestes normes, els amfitrions o els seus anuncis poden ser suspesos o eliminats de la plataforma. Els amfitrions seran responsables de les infraccions per part dels seus coamfitrions i assistents.
Airbnb també pot prendre altres accions, com ara emetre advertències, cancel·lar una reserva propera o activa, reembossar un hoste del cobrament d'un amfitrió o demanar als amfitrions que proporcionin proves que han solucionat els problemes abans de poder tornar a allotjar hostes.
A més, un amfitrió que cancel·la una reserva confirmada o es considera responsable d'una cancel·lació pot tenir altres conseqüències, com ara comissions de cancel·lació. Airbnb pot renunciar a la comissió de cancel·lació i, en alguns casos, altres conseqüències si l'amfitrió cancel·la la reserva per un motiu vàlid que està fora del seu control. Trobaràs més informació a la nostra Política de cancel·lació per a l'amfitrió dels serveis i les experiències.
Els amfitrions poden apel·lar les decisions posant-se en contacte amb el servei d'atenció al client o a través de l'enllaç que proporcionem al correu electrònic d'aplicació per començar el procés d'apel·lació. Revisarem i tindrem en compte qualsevol informació addicional que l'amfitrió proporcioni.