Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Polítiques per a la comunitat • Amfitrió d'experiència

Seguretat i regles fonamentals per a l'amfitrió de serveis i experiències

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Els serveis i les experiències han de ser d'alta qualitat i segurs. Per això, demanem als amfitrions (incloent-hi els coamfitrions) que segueixin les nostres Regles fonamentals i les polítiques de seguretat dels serveis i les experiències.

Més informació sobre les expectatives de seguretat i qualitat dels allotjaments.

Regles fonamentals per als serveis i les experiències per a l'amfitrió

Els amfitrions han de mantenir puntuacions amb estrelles i respectar les reserves confirmades.

Per oferir un servei o una experiència d'alta qualitat, els anuncis dels amfitrions també han de ser precisos, els amfitrions han d'estar preparats i els amfitrions han de respectar la propietat.

Veracitat

Els amfitrions han d'oferir als viatgers el servei o l'experiència que els van prometre. Això inclou ser correcte sobre:

  • Identitat de l'amfitrió: la persona que ofereix el servei o l'experiència ha de ser l'amfitrió o coamfitrió específic que s'hagi comunicat a l'hoste abans de l'activitat.
  • Informació sobre la ubicació: els viatgers han de poder trobar el servei o l'experiència.
  • Requisits per als hostes: l'allotjament ha d'indicar els requisits dels hostes (per exemple, els requisits del nivell d'habilitat o de l'equipament).
  • Hora d'inici i final: un servei o una experiència han d'començar i finalitzar en els horaris anunciats als viatgers.
  • Dades de la reserva: l'amfitrió no pot canviar els detalls de la reserva confirmats (per exemple, el preu, l'hora, la data i la ubicació) sense el consentiment de l'hoste, i ha d'complir qualsevol compromís que s'hagi fet amb l'hoste.

Preparació

Un amfitrió ha d'estar preparat per oferir el servei o l'experiència. Això inclou fer el següent:

  • Quan l'amfitrió seleccioneu el lloc, l'amfitrió ha d'assegurar-se que sigui adequat per a l'activitat, net i a punt a l'hora d'inici.
  • L'amfitrió ha de subministrar qualsevol equipament o altres materials que siguin necessaris per a l'activitat, excepte els articles que l'amfitrió ha especificat que l'hoste ha de portar abans de fer la reserva. Aquests equips i materials han d'estar nets i en bones condicions de funcionament.

Respecte per la propietat

Quan l'hoste ofereixi un lloc o el servei o l'experiència en un lloc públic, l'amfitrió ha d'abstenir-se de fer malbé la propietat i ha de netejar el seu espai.

Política de seguretat per a l'amfitrió dels serveis i les experiències

Airbnb prioritza la seguretat en tots els seus anuncis i esperem el mateix dels amfitrions de serveis i experiències. Això vol dir que els amfitrions han de:

  • Proporciona tot l'equip de seguretat necessari i assegura't que tot l'equipament proporcionat estigui en bon estat de seguretat.
  • Ofereix una formació i instruccions adequades per evitar lesions.
  • Comportar-se de manera responsable i no posar en perill els participants.
  • Organitza llocs segurs i aborda qualsevol perill per a la seguretat en els llocs seleccionats per l'amfitrió (per exemple, arregla els perills elèctrics o canvia a un lloc segur).
  • Explica els perills per a la seguretat que són inherents a l'allotjament (com ara masses d'aigua o alçades accessibles) i que els hostes no esperessin estar presents.
  • Dirigir personalment l'activitat en la seva totalitat i no tenir tercers que no apareguin com a amfitrions o coamfitrions. Un assistent pot acompanyar l'activitat, però no pot oferir el servei o l'experiència.
  • Descriu els hostes quan portin un assistent que no apareix com a amfitrió o coamfitrió al servei o a l'experiència. La declaració s'ha de fer abans que finalitzi el període de cancel·lació gratuïta de l'hoste i ha d'indicar que l'assistent és únicament seleccionat i supervisat per l'amfitrió.
  • Assegura't que el lloc i l'equipament siguin higiènics.
  • Tingues un pla per fer front a les emergències.

Expectatives addicionals per a activitats especialitzades

Les consideracions de qualitat i seguretat poden variar en funció del tipus d'activitat, i els amfitrions són responsables d'assegurar-se que les seves ofertes específiques siguin d'alta qualitat i segures. Hem proporcionat expectatives addicionals per als amfitrions que ofereixen els següents tipus de serveis o experiències:

Fer que els amfitrions compleixin aquestes normes

Ens comprometem a fer complir aquestes normes. Quan es denuncien aquestes normes, els amfitrions o els seus anuncis poden ser suspesos o eliminats de la plataforma. Els amfitrions seran responsables de les infraccions per part dels seus coamfitrions i assistents.

Airbnb també pot prendre altres accions, com ara emetre advertències, cancel·lar una reserva propera o activa, reembossar un hoste del cobrament d'un amfitrió o demanar als amfitrions que proporcionin proves que han solucionat els problemes abans de poder tornar a allotjar hostes.

A més, un amfitrió que cancel·la una reserva confirmada o es considera responsable d'una cancel·lació pot tenir altres conseqüències, com ara comissions de cancel·lació. Airbnb pot renunciar a la comissió de cancel·lació i, en alguns casos, altres conseqüències si l'amfitrió cancel·la la reserva per un motiu vàlid que està fora del seu control. Trobaràs més informació a la nostra Política de cancel·lació per a l'amfitrió dels serveis i les experiències.

Incumpliments de recursos

Els amfitrions poden apel·lar les decisions posant-se en contacte amb el servei d'atenció al client o a través de l'enllaç que proporcionem al correu electrònic d'aplicació per començar el procés d'apel·lació. Revisarem i tindrem en compte qualsevol informació addicional que l'amfitrió proporcioni.

T'hem ajudat amb aquest article?
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't