És important que les persones que utilitzen Airbnb siguin respectuoses amb les comunitats locals. Aquest respecte inclou evitar molestar els veïns amb festes, esdeveniments, sorolls o altres comportaments i accions que puguin molestar els veïns. Aquesta política cobreix la nostra prohibició de fer reunions perilloses i altres molèsties a la comunitat durant els allotjaments o les experiències.
Es prohibeixen les reunions per interrupcions, independentment de la seva mida.
Ens comprometem a viatjar de forma segura i responsable, i reduir el nombre de festes no autoritzades als allotjaments a Airbnb ha estat durant molt de temps una prioritat. Per ajudar-nos a aconseguir-ho, prenem mesures i podem bloquejar determinades reserves que determinem que tenen un risc més alt per a festes no autoritzades.
Demanem a la nostra comunitat que treballi junts per evitar molèsties de la comunitat i reunions disruptives. Airbnb pot prendre mesures per suspendre o eliminar un hoste, l'amfitrió o l'allotjament de la plataforma d'Airbnb si no compleix les nostres polítiques.
Si un anunci s'anuncia com a apte per a festes o esdeveniments, podem suspendre l'anunci fins que s'elimini el contingut infractor. També podem demanar a l'amfitrió que actualitzi el seu anunci per incloure una norma explícita que indiqui que no es permeten festes ni esdeveniments. Si un amfitrió ha establert una ocupació irrazonable per a un allotjament, és possible que l'amfitrió actualitzi l'ocupació de l'anunci per mitigar el risc de reunions que puguin molestar.
En els casos excepcionals en què sembli que l'allotjament està destinat principalment a organitzar festes o esdeveniments (per exemple, esdeveniments o festes) o quan un anunci hagi causat molèsties greus o cròniques dins d'un barri, és possible que eliminem l'anunci de forma permanent d'Airbnb.
Quan es creu que un anunci o una experiència a Airbnb està causant molèsties a la comunitat, ja sigui un soroll excessiu, una reunió molesta o un comportament insegur, els membres de la comunitat local poden denunciar-ho a través del nostre servei d'assistència al barri. Això proporciona accés al número de telèfon de l'equip d'assistència al barri, on es pot informar d'una festa o d'una altra molèstia de la comunitat que encara està en curs. Quan ens notifiquem un problema, t'enviarem un correu electrònic de confirmació explicant què passa després. Aquesta pàgina també proporciona un enllaç als serveis d'emergència locals.
Tot i que aquestes directrius no cobreixen totes les situacions possibles, estan dissenyades per oferir orientació general sobre la Política contra la perturbació de la comunitat d'Airbnb.