Com es fa?
•
Amfitrió
He de retornar els diners a un hoste si presenta una queixa?
He de retornar els diners a un hoste si presenta una queixa?
La Política de canvi de reserva i reembossament i els requisits bàsics per a amfitrions ens ajuden a protegir els nostres hostes quan, per exemple, es produeixen cancel·lacions d'última hora per part de l'amfitrió, els hostes no poden entrar a l'allotjament o l'espai no coincideix amb la descripció de l'anunci, és insalubre o no disposa d'algun dels serveis o elements que se suposava que oferia. Per aquest motiu, si no compleixes algun dels nostres requisits bàsics, Airbnb pot demanar-te que facis un reembossament al teu hoste.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Què indiquen els ajustos en els teus ingressos?
Un ajust és la quantitat de diners que un amfitrió deu com a resultat d'una cancel·lació, d'una modificació de la reserva o d'una violació d… Com funciona el procés intern de gestió de reclamacions per als amfitrions amb una activitat comercial?
Tota la informació que necessites sobre el procés intern de tramitació de reclamacions d'Airbnb.Condicions de la Garantia per a l'amfitrió (arxiu)
Si ho necessites, posem a la teva disposició les Condicions de la Garantia per a l'amfitrió (arxiu).
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't