Com es fa?
•
Amfitrió
He de retornar els diners a un hoste si presenta una queixa?
He de retornar els diners a un hoste si presenta una queixa?
La Política de canvi de reserva i reembossament i els requisits bàsics per a amfitrions ens ajuden a protegir els nostres hostes quan, per exemple, es produeixen cancel·lacions d'última hora per part de l'amfitrió, els hostes no poden entrar a l'allotjament o l'espai no coincideix amb la descripció de l'anunci, és insalubre o no disposa d'algun dels serveis o elements que se suposava que oferia. Per aquest motiu, si no compleixes algun dels nostres requisits bàsics, Airbnb pot demanar-te que facis un reembossament al teu hoste.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- AmfitrióEnviar un reembossament a l'hosteLa manera de fer un reembossament a un hoste varia en funció de si és abans o després de l'estada.
- AmfitrióQuè passa amb el meu cobrament si el meu hoste cancel·la la reserva?Si un hoste cancel·la la reserva (sigui abans o en el transcurs de l'estada), automàticament rebrà un reembossament d'acord amb la teva polí…
- AmfitrióSi l'hoste cancel·la la reservaSi el teu hoste cancel·la la reserva, t'enviarem una notificació i de forma automàtica les dates corresponents passaran a estar disponibles …
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't