Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

He de retornar els diners a un hoste si presenta una queixa?

La Política de canvi de reserva i reembossament i els requisits bàsics per a amfitrions ens ajuden a protegir els nostres hostes quan, per exemple, es produeixen cancel·lacions d'última hora per part de l'amfitrió, els hostes no poden entrar a l'allotjament o l'espai no coincideix amb la descripció de l'anunci, és insalubre o no disposa d'algun dels serveis o elements que se suposava que oferia. Per aquest motiu, si no compleixes algun dels nostres requisits bàsics, Airbnb pot demanar-te que facis un reembossament al teu hoste.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't