Com respondre a les avaluacions
Les avaluacions honestes milloren l'experiència dels amfitrions i els viatgers, i els ajuden a trobar la millor opció per al futur. Tot i això, de vegades pots rebre'n una amb la qual no estàs d'acord.
El dret a respondre
Pots publicar una resposta a una avaluació que algú t'hagi deixat en un termini de 30 dies a partir de la data en què s'hagi enviat (no publicat). Tot i que no la pots eliminar, sí que la pots denunciar si creus que incompleix la Política d'avaluacions.
Si no és el cas, no dubtis a respondre-hi per donar més context o explicar el teu punt de vista, sempre que tu també compleixis la nostra política.
Com respondre a una avaluació recent
- Entra a Perfil > Avaluacions.
- Fes clic a Avaluacions que t'han fet.
- Accedeix a l'avaluació a la qual vols respondre i fes clic a Deixa una resposta.
Per respondre a una avaluació, hauràs d'iniciar la sessió al teu compte des d'un ordinador o a través d'un navegador (sense fer servir l'aplicació d'Airbnb).
Per respondre a una avaluació, hauràs d'iniciar la sessió al teu compte des d'un ordinador o a través d'un navegador (sense fer servir l'aplicació d'Airbnb).
- Entra a Perfil > Avaluacions.
- Toca Avaluacions que t'han fet.
- Accedeix a l'avaluació a la qual vols respondre i fes un toc a Deixa una resposta.
La teva resposta es publicarà immediatament. Tingues en compte que no podràs modificar-la després, així que et recomanem que et rumiïs bé què vols dir.
Articles relacionats
- ViatgerPolítica d'avaluacions d'AirbnbLa nostra política ens ajuda a garantir que les avaluacions són útils, informatives i precises tant per als viatgers com per als amfitrions.
- ViatgerAvaluacions de les estadesLa nostra comunitat es basa en l'honestedat i la transparència de les avaluacions. Els amfitrions i els hostes escriuen avaluacions quan s'h…
- Com funcionen les avaluacions?Les avaluacions són una oportunitat magnífica perquè els amfitrions i els viatgers puguin intercanviar impressions. En aquest article t'expl…