Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Polítiques per a la comunitat

Rebre hostes amb requisits d'accessibilitat

Acollim i donem suport a les persones amb requisits d'accessibilitat. Aquests membres de la nostra comunitat haurien de poder confiar que els amfitrions proporcionaran informació precisa sobre les prestacions relacionades amb l'accessibilitat.

Què permetem?

  • Exempcions de salut o seguretat per als hostes pel que fa als animals d'assistència: si un amfitrió no pot allotjar animals d'assistència per motius com, per exemple, que suposen una amenaça directa per a la salut i seguretat d'un resident permanent al seu allotjament, podrà sol·licitar una exempció.
  • Sol·licituds per expulsar animals d'assistència que la persona responsable no pot controlar: si l'hoste no pot controlar el seu animal d'assistència, l'amfitrió pot sol·licitar que l'animal abandoni l'allotjament. Per exemple, si l'animal es queda sense supervisió durant una estada.

Què no permetem?

  • Rebutjar una reserva a causa dels requisits d'accessibilitat de l'hoste: tret que ho autoritzem nosaltres, els amfitrions no poden rebutjar, cancel·lar ni modificar de cap altra manera una reserva perquè l'hoste tingui un animal d'assistència o un dispositiu d'assistència.
  • Afegir suplements pels requisits d'accessibilitat de l'hoste: els amfitrions no poden cobrar una tarifa addicional per animals d'assistència o dispositius d'assistència. Consulta la nostra Política d'accessibilitat i sigues conscient de per què els animals d'assistència són diferents dels animals de companyia i els animals de suport emocional.
  • Rebutjar sol·licituds raonables dels hostes per adaptar-se als requisits d'accessibilitat: els amfitrions han d'acceptar les sol·licituds d'accessibilitat que siguin raonables. És raonable demanar a un amfitrió que allunyi el sofà de la porta perquè un hoste en cadira de rodes pugui entrar còmodament a la sala d'estar (suposant que hi hagi espai per moure el sofà i que l'amfitrió sigui capaç de fer-ho). En canvi, no és raonable demanar a un amfitrió que ampliï la porta de la seva llar perquè hi càpiga una cadira de rodes.
  • Tractament desigual: tret que ho autoritzem nosaltres, els amfitrions han d'aplicar el mateix tracte, normes i comportament a tots els hostes, independentment dels seus requisits d'accessibilitat.
  • Llenguatge despectiu: ningú, hoste o amfitrió, no ha de ser objecte d'un llenguatge denigrant amb motiu de la seva discapacitat, com ara menysprear el servei que els ofereix l'animal d'assistència o dispositiu d'assistència o fer servir qualsevol altra expressió discriminatòria.
  • Informació enganyosa de les prestacions d'accessibilitat: els anuncis han d'incloure informació precisa sobre les prestacions d'accessibilitat disponibles a l'espai i als voltants. Els amfitrions han de ser transparents i facilitar els detalls relacionats amb l'accessibilitat a través del fil de missatges a qualsevol hoste que tingui requisits d'accessibilitat.

Som aquí per ajudar-te

Si detectes o experimentes un comportament contrari a les nostres polítiques, avisa'ns.

Les directrius que proporcionem no cobreixen totes les situacions possibles; simplement, tenen per objectiu donar orientacions generals sobre les polítiques de la comunitat d'Airbnb.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't