Com es fa?
•
Viatger
Pagar una reserva a l'Índia
Pagar una reserva a l'Índia
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Reembossaments a l'Índia
Estàs esperant el reembossament per una cancel·lació d'una reserva a l'Índia? Tingues en compte que les polítiques locals de les targetes de… - Viatger
Consells de seguretat a l'hora de triar un allotjament
Descobreix com trobar un allotjament que et doni tranquil·litat i seguretat gràcies a les avaluacions i a les prestacions de seguretat que o…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't