Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Tornar a fer una reserva cancel·lada

Hi ha hagut un canvi de plans? Cap problema! Les reserves cancel·lades no es poden recuperar, però pots posar-te en contacte amb l'amfitrió i tornar a reservar l'allotjament.

Fer una reserva amb el procés habitual o mitjançant una oferta especial de l'amfitrió

Et recomanem que enviïs un missatge a l'amfitrió per informar-lo que vols tornar a reservar el seu allotjament.

Si vols, pots tornar a reservar l'allotjament de l'amfitrió com la primera vegada. Una altra opció és que l'amfitrió t'enviï una oferta especial amb la informació de la reserva que hàgiu acordat. Disposaràs de 24 hores per acceptar l'oferta especial i, quan ho facis, la reserva es confirmarà automàticament.

Sol·licitar un reembossament íntegre de la reserva cancel·lada

Si no has rebut el reembossament íntegre per la cancel·lació de la reserva original, pots posar-te en contacte amb nosaltres per sol·licitar-lo un cop hagis fet una reserva nova.

Enviar un missatge a l'amfitrió per tornar a fer una reserva

    1. Ves a Viatges i fes clic a Reserves cancel·lades.
    2. Selecciona la reserva que vulguis tornar a fer.
    3. Fes un clic a l'opció Envia un missatge a l'amfitrió.
    T'hem ajudat amb aquest article?

    Articles relacionats

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Inicia la sessió o registra't