Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Si tinc una reserva, queda coberta per la Política per a casos de força major mentre duri la situació de pandèmia causada per la COVID-19?

    En el nostre article oficial expliquem detalladament com s'aplica la Política per a casos de força major a les cancel·lacions per COVID-19.

    A continuació et fem un resum de tot plegat perquè puguis saber si la teva reserva compleix els requisits.

    La reserva compleix els requisits si es donen totes les circumstàncies següents:

    • Vas fer la reserva el 14 de març del 2020 o abans.
      • La data d'arribada és entre demà i el dia 31 d'octubre del 2020.
      • Encara no l'has cancel·lada.
      • Encara no has arribat a l'allotjament.
      • No pots fer el viatge a causa de la pandèmia.

    Si compleixes tots els requisits, podràs cancel·lar la reserva i se't donaran diverses opcions de cancel·lació i reembossament durant el procés. Per cancel·lar-la segons aquesta política, hauràs d'acreditar o documentar que no pots viatjar a causa de la COVID-19.

    Avís: si has contret la COVID-19, pots cancel·lar la reserva a través del nostre equip d'assistència a la comunitat, independentment del tipus de reserva. Et demanarem que ens enviïs alguns documents per verificar-ho.

    La reserva no compleix els requisits si la cancel·les a causa de la COVID-19 i es dona alguna d'aquestes circumstàncies:

    • La vas fer després del 14 de març del 2020.
    • La data d'arribada és posterior al dia 31 d'octubre del 2020.
    • Ja l'havies cancel·lada.
    • Ja has arribat a l'allotjament.

    Si no compleixes els requisits i cancel·les la reserva, rebràs un reembossament en funció de la política de cancel·lació de l'amfitrió. Et mostrarem l'import del reembossament abans de confirmar la cancel·lació. En aquest cas, els cobraments als amfitrions i els reembossaments als hostes s'envien d'acord amb la política de cancel·lació que vas acceptar en fer la reserva.

    Avís: quan es cancel·la una reserva, Airbnb emet els pagaments i els reembossaments que corresponguin a l'hoste d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió. Per aquest motiu, no es tornaran a considerar les reserves que s'hagin cancel·lat abans d'anunciar o ampliar la cobertura.

    Alternatives en cas que la reserva no compleixi els requisits

    Si no t'importa canviar de dates, pots demanar a l'amfitrió que modifiqui les dates de la reserva.

    També pots posar-te en contacte amb l'amfitrió per demanar un reembossament addicional. Si l'accepta, pot fer-te la transferència de manera segura a través del Centre de resolucions.

    Més informació

    Continuarem fent un seguiment de l'evolució de la pandèmia de COVID-19 i tenim la intenció de publicar actualitzacions de la política els dies 1 i 15 de cada mes. Si la teva estada comença després del dia 31 d'octubre del 2020, torna a consultar aquesta pàgina el dia 1 d'octubre del 2020 per comprovar si hi ha novetats pel que fa als requisits que s'han de complir.

    Tingues en compte que s'apliquen diferents polítiques a les reserves nacionals a la Xina continental i a les reserves Luxe o Luxury Retreats.

    Articles relacionats
    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Si necessites ajuda personalitzada, inicia sessió

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Registra't