Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Polítiques per a la comunitat
Viatger

Si tinc una reserva, queda coberta per la Política per a casos de força major mentre duri la situació de pandèmia causada per la COVID-19?

Avís: a partir del 31 de maig del 2022, les circumstàncies relacionades amb la pandèmia de COVID-19 ja no estan cobertes per la nostra Política per a casos de força major. Per a les reserves fetes abans del 31 de maig del 2022, algunes circumstàncies relacionades amb la COVID-19 continuaran estant cobertes. Les reserves Luxe i les reserves nacionals a Corea del Sud es regeixen per unes altres polítiques.

En aquest article expliquem detalladament com s'aplica la Política per a casos de força major a les cancel·lacions per COVID-19.

Vet aquí un resum per ajudar-te a determinar si la reserva compleix els requisits.

Si vas fer la reserva el 14 de març del 2020 o abans, compleix els requisits si es donen totes les circumstàncies següents:

  • La data d'arribada és en els pròxims 45 dies, a partir d'avui.
  • i encara no l'has cancel·lat
  • i encara no hi has arribat
  • i la pandèmia t'impedeix acabar de fer la reserva.

Si compleixes tots els requisits, podràs cancel·lar la reserva i tindràs diverses opcions de cancel·lació i reembossament durant el procés. Per cancel·lar-la segons aquesta política, hauràs d'acreditar o documentar que no pots viatjar a causa de la COVID-19.

Si vas fer la reserva després del 14 de març del 2020 i abans del 31 de maig del 2022, compleixes els requisits si es donen totes les circumstàncies següents:

  • la data d'arribada és en els pròxims 14 dies
  • i encara no l'has cancel·lat
  • i encara no hi has arribat
  • i tu o un altre membre del grup de viatge teniu COVID-19 en aquest moment.

Si es donen totes aquestes circumstàncies, pots cancel·lar la reserva posant-te en contacte amb el nostre equip d'assistència a la comunitat. Et demanarem documentació que ho demostri (com ara el resultat d'una prova de la COVID-19) sempre que la llei ens ho permeti. També bloquejarem temporalment el teu compte perquè no puguis fer noves reserves i es cancel·laran totes les que tinguis programades en els pròxims 14 dies.

Si no compleixes els requisits i cancel·les la reserva, rebràs un reembossament en funció de la política de cancel·lació de l'amfitrió. Et mostrarem l'import del reembossament abans de confirmar la cancel·lació. En aquest cas, els pagaments als amfitrions i els reembossaments als hostes s'envien d'acord amb la política de cancel·lació que vas acceptar en fer la reserva.

Avís: quan es cancel·la una reserva, Airbnb emet els pagaments que corresponguin a l'amfitrió i els reembossaments que corresponguin a l'hoste d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió. Per aquest motiu, no es reconsideraran les reserves que s'hagin cancel·lat abans que s'anunciés o s'ampliés la cobertura per causes de força major.

Si vas fer la reserva a partir del 31 de maig del 2022, no compleix els requisits*, però tens aquestes altres opcions:

Si no et fa res canviar de plans, potser t'interessa parlar amb l'amfitrió per modificar la reserva i posposar-la.

També pots posar-te en contacte amb l'amfitrió per demanar-li un reembossament addicional. Si ho accepta, pot tramitar el reembossament de manera segura a través del Centre de resolucions.

Si ja és el dia d'arribada de la reserva o ja l'has cancel·lat, pots posar-te en contacte amb el nostre equip d'assistència a la comunitat.

Les reserves Luxe i les reserves nacionals a Corea del Sud es regeixen per unes altres polítiques.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't