Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Què són les experiències en línia?

    Les experiències en línia són sessions de vídeo interactives en directe que estan limitades a grups petits.Et permeten gaudir de la perspectiva única d'amfitrions experts i d'interaccionar en línia. A més, són una bona manera de conèixer gent de tot el món.

    Quina diferència hi ha entre les experiències presencials i les que es fan en línia?

    Les experiències en línia s'organitzen a través de Zoom: una plataforma externa en núvol per a videoconferències que es pot utilitzar en ordinadors, tauletes i dispositius mòbils.

    Estàndards de qualitat

    Igual que les experiències presencials, les que es fan en línia han de complir els estàndards de qualitat.A més, les experiències en línia també han de complir uns requisits addicionals.

    Avaluacions dels participants

    Els participants disposen de 30 dies per escriure una avaluació després de l'experiència.Poden deixar comentaris privats per a l'amfitrió i comentaris públics per als futurs participants.Més informació sobre com funcionen les avaluacions per a les experiències presencials i en línia.

    Modificar una reserva

    Pots cancel·lar la reserva fins a 7 dies abans de l'hora d'inici o durant les 24 hores després d'haver-la fet. Pots modificar la reserva fins a 72 hores abans de l'inici de l'experiència. Les polítiques per modificar les reserves són les mateixes tant per a les experiències en línia com per a les experiències presencials a Airbnb.

    Preus

    Per defecte, el preu de les experiències en línia és per persona. Els participants han de reservar una plaça per cada persona que vulgui assistir a l'experiència.En el cas que un amfitrió accepti que hi puguin participar diverses persones per dispositiu, especificarà que només cal reservar una plaça a la pàgina de l'experiència, dins de les seccions Què faràs i Com participar-hi.

    Reembossaments

    Per a les experiències en línia, els participants tenen dret a rebre un reembossament íntegre si hi ha algun problema tècnic, com ara problemes amb l'àudio o el vídeo, que es produeixi per culpa del seu dispositiu o del de l'amfitrió. Trobaràs més informació sobre com rebre un reembossament íntegre en aquest article sobre la política de reembossament per als participants d'experiències.

    Centre de resolucions

    Si vols enviar o sol·licitar diners a l'hoste o a l'amfitrió, per exemple, sol·licitar un reembossament que no especifiqui la política de cancel·lació, o pagar serveis addicionals a l'amfitrió, fes-ho a través del Centre de resolucions.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?
    Articles relacionats