Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Xina continental: causes de força major relatives a la COVID-19

    Darrera actualització: 25 de juny del 2020

    Aquest article explica la cobertura que ofereix la Política per a casos de força major relacionats amb la COVID-19, així com els requisits per gaudir-ne, per a les reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb a la Xina continental fetes per hostes de la Xina continental. Si la teva reserva ja ha començat; és a dir, si la data d'arribada ja ha passat, no es considera un cas de força major. Per a les reserves que no siguin reserves nacionals a la Xina continental, consulta aquest article sobre els casos de força major relacionats amb la COVID-19 per obtenir més informació sobre la cobertura en l'àmbit internacional. Per fer una cancel·lació que cobreixi aquesta política, hauràs de proporcionar documentació que justifiqui el cas de força major que t'afecta.

    Quines reserves cobreix?

    Aquesta política cobreix les reserves fetes per hostes de la Xina continental per a allotjaments i experiències a Airbnb ubicats a la Xina continental. Et permet cancel·lar una reserva si es donen totes les circumstàncies següents:

    • Un avís o una restricció oficial de viatge del govern t'impedeix viatjar des del lloc de sortida o fins a la destinació.
    • La reserva es va fer el dia en què es va anunciar l'avís o la restricció o abans.
    • La data d'arribada no és més tard de 30 dies a partir de la data de cancel·lació.

    Aquesta política no s'aplica a les reserves que ja hagin estat cancel·lades en algun d'aquests casos:

    • Abans de la data dels anuncis del govern aplicables.
    • Després que l'amfitrió i el viatger hagin arribat a un acord mutu.

    Agafem l'exemple de Pequín durant el mes de juny del 2020. El Govern Popular de l'Ajuntament de Pequín i el departament de control de malalties van anunciar el 13 de juny del 2020 que el risc en determinades zones de Pequín s'incrementava fins arribar a nivells mitjà o alt. En aquest exemple, la política no és aplicable a cap cancel·lació feta abans del 13 de juny del 2020, ni a les reserves fetes després d'aquesta data.

    Documentació necessària

    Si la teva reserva compleix els requisits establerts, posa't en contacte amb nosaltres durant els 14 dies següents a la data de la cancel·lació. Et demanarem que ens enviïs documentació que reflecteixi el motiu pel qual no pots viatjar o allotjar hostes. Després, revisarem la documentació i ens posarem en contacte amb tu. Poden produir-se retards atesa la situació actual en el context de la COVID-19.

    Documentació per a persones afectades

    Tant per als viatgers com per als amfitrions d'allotjaments i experiències a Airbnb:

    • Si les autoritats de la zona on vius l'han assenyalada com a zona de risc mitjà o alt en relació amb la COVID-19 o si el codi de color del programa Health Kit marca vermell o groc, has de proporcionar una captura de pantalla del programa, un anunci oficial d'avaluació del nivell de risc de la zona juntament amb una prova de residència i/o de la teva ubicació, com ara una captura de pantalla de l'aplicació de mapes.
    • Si t'han diagnosticat COVID-19, se sospita que has contret la malaltia o bé t'han posat en quarantena a causa de la COVID-19, has de proporcionar una prova mèdica o un document emès per les autoritats.

    Documentació per a restriccions en la regió

    Si la zona on es troba l'allotjament o on s'organitza l'experiència a Airbnb té restriccions de viatge a causa de la COVID-19, l'amfitrió ha de proporcionar documentació del lloc on està ubicat. Això inclou:

    • L'ordre de quarantena per part de les autoritats locals.
    • L'anunci oficial on s'especifica les restriccions de viatge o altres mesures relacionades amb la COVID-19.
    • L'anunci o la notificació de restriccions per entrar a l'edifici o l'allotjament o per sortir-ne.

    La documentació que demostri altres circumstàncies relacionades amb la COVID-19.

    • Un document que justifiqui que l'empresa del vol o el transport terrestre que vas reservar l'ha cancel·lat a causa de la COVID-19 o de les polítiques públiques corresponents.
    • La teva identificació com a treballador o la documentació corresponent emesa per l'empresa que demostri les tasques mèdiques o de control de malalties que has de dur a terme en relació amb la COVID-19.

    Com funciona?

    Si ets un hoste, pots consultar la política de cancel·lació de la reserva i les opcions de cancel·lació seleccionant el teu viatge a la pàgina Viatges. Si la teva reserva no compleix els requisits, s'aplicarà la política de cancel·lació que ha establert l'amfitrió, com és habitual.

    Si ets un amfitrió, trobaràs informació al tauler de control de l'amfitrió.

    Et recomanem que et posis en contacte amb l'amfitrió o l'hoste per negociar les cancel·lacions i els reembossaments.

    Més informació

    Hem seleccionat alguns articles per ajudar la nostra comunitat en aquests temps tan difícils. Els trobaràs al Centre de recursos. Hi trobaràs informació actualitzada sobre la nostra resposta a la COVID-19, des de les novetats en les nostres polítiques fins a recursos per a amfitrions i viatgers.

    També pots llegir la Política per a casos de força major per consultar quines cobertures oferim en circumstàncies no relacionades amb la COVID-19.

    Demanem que tots els membres de la comunitat tinguin en compte el respecte, la inclusió i la nostra Política contra la discriminació a l'hora d'interactuar amb altres membres.

    Continuarem revisant l'aplicació d'aquesta política. Consulta aquesta pàgina per conèixer les actualitzacions sobre la cobertura.

    Articles relacionats
    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Si necessites ajuda personalitzada, inicia sessió

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Registra't