Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Novetats sobre la pandèmia de COVID-19
    Per consultar les opcions de cancel·lació i de reembossament, selecciona una reserva a la pàgina Viatges. La Política per a casos de força major només s'aplica a algunes reserves. Publicarem les novetats els dies 1 i 15 de cada mes.

    Quines opcions tinc si vull cancel·lar una reserva d'un allotjament a causa del coronavirus (COVID-19)?

    La millor manera d'obtenir més informació sobre les opcions de cancel·lació i reserva és iniciant-ne el procés de cancel·lació. Quan ho facis, et mostrarem les opcions que tens depenent de si la reserva està coberta automàticament per la nostra Política per a casos de força major. En funció de la teva reserva, pots enviar una sol·licitud de cancel·lació a l'amfitrió i rebre un reembossament íntegre sense haver d'enviar-li un missatge directament.

    Per als hostes

    Si la reserva no compleix els requisits que estableix la Política per a casos de força major, consulta la informació de la reserva per veure si té opcions de cancel·lació flexibles. Si és així, pots fer ús de les opcions habituals disponibles per modificar o cancel·lar reserves.

    Sol·licita una cancel·lació a l'amfitrió

    En funció de la reserva, pots sol·licitar una cancel·lació directament a l'amfitrió i rebre'n un reembossament íntegre. Quan iniciïs el procés de cancel·lació, veuràs si tens aquesta opció.

    1. Ves a Viatges i cerca l'estada que vols cancel·lar.
    2. Clica o toca l'opció Mostra la informació de l'estada.
    3. A la descripció general, fes un clic o un toc a Mostra'n la informació.
    4. A continuació, clica o toca l'opció Modifica o cancel·la.
    5. Dins de Cancel·la la reserva, clica o toca el botó Següent.
    6. Selecciona el coronavirus (COVID-19) com a motiu de la cancel·lació.
    7. Després, fes un clic o un toc a l'opció Sol·licita un reembossament íntegre.

    L'amfitrió té fins a 48 hores per respondre't, o 24 si la reserva comença en els pròxims set dies. Si accepta la cancel·lació, enviarem el reembossament al teu mètode de pagament original, incloent-hi l'import de la tarifa de servei. Més informació sobre com funcionen els reembossaments.

    Si l'amfitrió no hi està d'acord, encara pots cancel·lar la reserva i el reembossament quedarà subjecte a la Política de cancel·lació estàndard de l'amfitrió.

    Altres opcions

    Si la reserva no compleix els requisits per acollir-se a la Política per causes de força major o si l'amfitrió no accepta cancel·lar-la, sempre pots enviar-li un missatge per saber si està disposat a concedir-te un reembossament més elevat a través del Centre de resolucions.

    Per als amfitrions

    Si un hoste sol·licita una cancel·lació, rebràs un correu electrònic en què se't preguntarà si acceptes enviar-li un reemborsament íntegre. Si la data d'arribada és en els propers 7 dies, tindràs 24 hores per respondre; si és més tard, en tindràs 48. Per respondre a una sol·licitud:

    1. A través del correu electrònic, clica o toca Respon a l'hoste i se't dirigirà a Airbnb.
    2. Fes clic a Fes un reembossament íntegre o a Rebutja el reembossament.

    Si acceptes fer un reembossament íntegre, això no repercutirà en la teva categoria de Superhost.

    Altres opcions

    Si vols cancel·lar una reserva a causa de la COVID-19 però no compleix els requisits de la nostra Política per a casos de força major, pots cancel·lar-la de totes maneres, però has de tenir en compte que poden haver-hi penalitzacions.

    Articles relacionats
    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Si necessites ajuda personalitzada, inicia sessió

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Registra't