Salta
Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Opcions de cancel·lació amb motiu de la COVID-19

    Si la COVID-19 afecta els teus plans de viatge (tot i que esperem que no sigui el cas) i vols saber quines opcions de cancel·lació i de reembossament tens, ves a Cancel·la la reserva i selecciona l'opció Els meus plans de viatge han canviat a causa de la COVID-19.

    En primer lloc, sempre tindràs aquestes opcions:

    • Obtenir un reembossament d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió.
    • Obtenir un reembossament íntegre de l'import de la reserva després d'enviar-nos la documentació oficial perquè la revisem.

    Segons quines siguin les dates de la reserva i l'arribada, també pots tenir aquestes altres opcions:

    • Obtenir crèdit de viatge per casos de força major.
    • Demanar a l'amfitrió que et reembossi l'import íntegre de la reserva.

    Si així i tot necessites cancel·lar la reserva, segueix el procés de cancel·lació i t'anirem orientant sobre els passos que heu de seguir tant tu com l'amfitrió.

    Aspectes que cal tenir en compte

    La Política per a casos de força major estàndard sempre cobreix els casos de malaltia per COVID-19. Per tant, si has contret la COVID-19 només has de seleccionar l'opció És un cas de força major quan cancel·lis la reserva.

    Si no compleixes els requisits per rebre un reembossament íntegre, sempre pots enviar un missatge a l'amfitrió per demanar-li un reembossament addicional a través del Centre de resolucions.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Articles relacionats