Opcions de cancel·lació amb motiu de la COVID-19
Reserves fetes fins al 14 de març del 2020
Si la reserva es va fer abans del 14 de març del 2020, els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19 i vols saber quines opcions de cancel·lació i de reembossament tens, ves a Cancel·la la reserva i tria l'opció Els meus plans de viatge han canviat a causa de la COVID-19.
En funció del teu cas, és possible que tinguis alguna de les opcions següents:
- Obtenir un reembossament d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió.
- Obtenir un reembossament íntegre de l'import de la reserva després d'enviar-nos la documentació oficial perquè la revisem.
- Obtenir crèdit de viatge per casos de força major.
- Demanar a l'amfitrió que et reembossi l'import íntegre de la reserva.
Reserves fetes després del 14 de març del 2020
Si la reserva s'ha fet després del 14 de març del 2020 i els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19, s'aplicarà la política de cancel·lació del teu amfitrió. Tot i això, la Política per a casos de força major estàndard sempre cobreix els casos de malaltia per COVID-19.
Si no compleixes els requisits per rebre un reembossament íntegre, sempre pots enviar un missatge a l'amfitrió per demanar-li un reembossament addicional a través del Centre de resolucions.
Articles relacionats
- Com es fa?•ViatgerQuan rebré el reembossament?Gairebé tots els reembossaments s'emeten de manera immediata. La majoria arriben en un termini de 10 dies, però pot ser que aquest termini s…
- Com es fa?•AmfitrióEnviar un reembossament a l'hosteLa manera de fer un reembossament a un hoste varia en funció de si és abans o després de l'estada.
- Polítiques per a la comunitat•ViatgerPolítica per a casos de força major en relació amb el coronavirus (COVID-19)Troba informació detallada sobre la cobertura que ofereix la Política per a casos de força major relacionats amb la COVID-19.