Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Normatives
Viatger

Opcions de cancel·lació amb motiu de la COVID-19

Reserves fetes fins al 14 de març del 2020

Si la reserva es va fer abans del 14 de març del 2020, els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19 i vols saber quines opcions de cancel·lació i de reembossament tens, ves a Cancel·la la reserva i tria l'opció Els meus plans de viatge han canviat a causa de la COVID-19.

En funció del teu cas, és possible que tinguis alguna de les opcions següents:

  • Obtenir un reembossament d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió.
  • Obtenir un reembossament íntegre de l'import de la reserva després d'enviar-nos la documentació oficial perquè la revisem.
  • Obtenir crèdit de viatge per casos de força major.
  • Demanar a l'amfitrió que et reembossi l'import íntegre de la reserva.

Reserves fetes després del 14 de març del 2020

Si la reserva s'ha fet després del 14 de març del 2020 i els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19, s'aplicarà la política de cancel·lació del teu amfitrió. Tot i això, la Política per a casos de força major estàndard sempre cobreix els casos de malaltia per COVID-19.

Si no compleixes els requisits per rebre un reembossament íntegre, sempre pots enviar un missatge a l'amfitrió per demanar-li un reembossament addicional a través del Centre de resolucions.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't