Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Normatives
Viatger

Opcions de cancel·lació amb motiu de la COVID-19

Reserves fetes fins al 14 de març del 2020

Si la reserva es va fer abans del 14 de març del 2020, els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19 i vols saber quines opcions de cancel·lació i de reembossament tens, ves a Cancel·la la reserva i tria l'opció Els meus plans de viatge han canviat a causa de la COVID-19.

En funció del teu cas, és possible que tinguis alguna de les opcions següents:

  • Obtenir un reembossament d'acord amb la política de cancel·lació de l'amfitrió.
  • Obtenir un reembossament íntegre de l'import de la reserva després d'enviar-nos la documentació oficial perquè la revisem.
  • Obtenir crèdit de viatge per casos de força major.
  • Demanar a l'amfitrió que et reembossi l'import íntegre de la reserva.

Reserves fetes després del 14 de març del 2020 i abans del 31 de maig del 2022

Si has fet una reserva després del 14 de març del 2020 i abans del 31 de maig del 2022 i els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19, s'aplicarà la política de cancel·lació del teu amfitrió. Tot i això, la Política per a casos de força major sempre cobreix els casos de malaltia per COVID-19.

Si no compleixes els requisits per rebre un reembossament íntegre, sempre pots enviar un missatge a l'amfitrió per demanar-li un reembossament addicional a través del Centre de resolucions.

Reserves fetes a partir del 31 de maig del 2022

Si la reserva s'ha fet a partir del 31 de març del 2022 i els teus plans de viatge es veuen afectats per la COVID-19, s'aplicarà la política de cancel·lació del teu amfitrió. La nostra Política per a casos de força major no cobreix les cancel·lacions relacionades amb la COVID-19 per a aquestes reserves, excepte per a les reserves nacionals a Corea del Sud en què l'hoste o l'amfitrió hagin contret la COVID-19.

Altres aspectes que cal tenir en compte

La informació anterior no s'aplica a les reserves Luxe, que estan subjectes a la Política de canvi de reserva i reembossament d'Airbnb Luxe, una política independent. Per a les reserves Luxe fetes abans del 20 de març del 2020, consulta les mesures en resposta a la COVID-19 per a allotjaments Airbnb Luxe i posa't en contacte directament amb el teu dissenyador de viatges si tens alguna pregunta.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't