Salta
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Salta al contingut d'ajuda principal

I si l'amfitrió em notifica que l'allotjament que ja he pagat no està disponible però m'ofereix una alternativa?

Encara que ja hagis fet una reserva, si un amfitrió t'ofereix allotjar-te a un altre espai, pots acceptar l'oferta si hi estàs d'acord, però no en tens cap obligació.

Abans de pagar una reserva

Si l'amfitrió encara no ha confirmat la teva reserva i t'ofereix un allotjament diferent, pots acceptar l'oferta o bé buscar un nou espai. Recorda que no tens cap obligació d'acceptar-lo. A més, primer t'has d'assegurar que s'adiu a les característiques del teu viatge.

Després de pagar la reserva

Si un amfitrió et demana que et quedis a un allotjament diferent del que havies reservat i hi estàs d'acord modifica la reserva o demana a l'amfitrió que ho faci. Revisa bé tota la informació sobre el nou espai abans d'acceptar el canvi.

Si no estàs d'acord amb el canvi o l'amfitrió et demana que ho facis sense modificar la reserva de forma oficial a través de la plataforma d'Airbnb, demana-li que cancel·li la reserva: així podràs optar a un reembossament íntegre o buscar un altre espai que s'adapti millor a les teves necessitats.

Després de la teva arribada

Si ja has arribat a l'allotjament i creus que no es correspon amb la descripció de l'anunci, segueix aquests passos per informar sobre el problema. La nostra Política de reembossament a l'hoste et garanteix una devolució del pagament si l'allotjament no coincideix amb la reserva que vas realitzar.