Si alguna cosa va malament durant l'estada
Envia un missatge a l'amfitrió
Si hi ha cap problema, primer parla'n amb l'amfitrió. Pots enviar-li un missatge directament des de la safata d'entrada per explicar-li de què es tracta.
En el cas que, arran d'aquest problema, hagis de sol·licitar un reembossament total o parcial, és més probable que l'amfitrió accepti la teva petició si primer en pacteu l'import.
Envia una sol·licitud de reembossament
T'expliquem quins passos has de seguir:
- Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar el problema; per exemple, si falta algun equipament o servei, o si no funciona.
- Envia la sol·licitud: hauràs de descriure el problema, proporcionar fotos o vídeos que l'il·lustrin, si és possible, i explicar a l'amfitrió com t'agradaria resoldre el problema.
- Espera una resposta: si l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud o no et dona cap resposta, pots demanar-nos que intervinguem en el cas per ajudar-te. Per determinar de quina manera et podem ajudar, ens regirem per la Política de canvi de reserva i reembossament.
Sol·licitar la mediació d'Airbnb
Sempre ens agrada que amfitrions i hostes solucionin els problemes directament. Ara bé, som conscients que de vegades no és possible. Si sorgeix algun contratemps i no pots posar-hi remei amb l'amfitrió (o bé l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud de reembossament o no respon), posa't en contacte amb nosaltres i un membre del nostre equip intervindrà en el cas per ajudar-te.
Si es tracta d'un cas previst a AirCover, et reembossarem l'import de la reserva, sigui de manera total o parcial, o en funció de les circumstàncies, t'ajudarem a trobar un allotjament similar o millor.
Recorda que tens 72 hores per informar-nos de qualsevol problema des del moment que en tinguis coneixement.
Avís: en cas d'emergència, o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o els serveis d'emergències locals. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, et recordem que el pots trobar a l'aplicació d'Airbnb. Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de la Línia de protecció les 24 hores. Trobaràs més informació sobre com posar-te en contacte amb nosaltres al Centre d'ajuda.
Articles relacionats
- Com es fa?•ViatgerCom llegir i enviar missatgesPer poder llegir i enviar missatges, has d'iniciar la sessió al teu compte d'Airbnb. Pots fer clic o tocar un fil per llegir els missatges q…
- Com es fa?•ViatgerCancel·lar la reserva durant l'estadaLa Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els qu…
- Com es fa?•ViatgerCom em pot ajudar el Centre de resolucions?El Centre de resolucions et permet sol·licitar o enviar un pagament en relació amb la teva estada a Airbnb. Tant els hostes com els amfitrio…