Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Si alguna cosa va malament durant l'estada

Envia un missatge a l'amfitrió

Si hi ha cap problema, primer parla'n amb l'amfitrió. Pots enviar-li un missatge directament des de la safata d'entrada per explicar-li de què es tracta.

En el cas que, arran d'aquest problema, hagis de sol·licitar un reembossament total o parcial, és més probable que l'amfitrió accepti la teva petició si primer en pacteu l'import.

Envia una sol·licitud de reembossament

T'expliquem quins passos has de seguir:

  1. Recull proves: si és possible, fes fotos o vídeos per documentar el problema; per exemple, si falta algun equipament o servei, o si no funciona.
  2. Envia la sol·licitud: hauràs de descriure el problema, proporcionar fotos o vídeos que l'il·lustrin, si és possible, i explicar a l'amfitrió com t'agradaria resoldre el problema.
  3. Espera una resposta: si l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud o no et dona cap resposta, pots demanar-nos que intervinguem en el cas per ajudar-te. Per determinar de quina manera et podem ajudar, ens regirem per la Política de canvi de reserva i reembossament.

    Sol·licitar la mediació d'Airbnb

    Sempre ens agrada que amfitrions i hostes solucionin els problemes directament. Ara bé, som conscients que de vegades no és possible. Si sorgeix algun contratemps i no pots posar-hi remei amb l'amfitrió (o bé l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud de reembossament o no respon), posa't en contacte amb nosaltres i un membre del nostre equip intervindrà en el cas per ajudar-te.

    Si es tracta d'un cas previst a AirCover, et reembossarem l'import de la reserva, sigui de manera total o parcial, o en funció de les circumstàncies, t'ajudarem a trobar un allotjament similar o millor.

    Recorda que tens 72 hores per informar-nos de qualsevol problema des del moment que en tinguis coneixement.

    Avís: en cas d'emergència, o si la teva seguretat personal es veu amenaçada, posa't en contacte immediatament amb la policia o els serveis d'emergències locals. Si no saps el telèfon dels serveis d'emergència locals, et recordem que el pots trobar a l'aplicació d'Airbnb. Si tens qualsevol altre problema de seguretat, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de la Línia de protecció les 24 hores. Trobaràs més informació sobre com posar-te en contacte amb nosaltres al Centre d'ajuda.

    T'hem ajudat amb aquest article?

    Articles relacionats

    Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
    Inicia la sessió o registra't