Salta
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Salta al contingut d'ajuda principal

Què he de fer si quan arribo a l'allotjament falta alguna cosa o no és com esperava?

Si en arribar a l'allotjament et trobes amb alguna cosa que no esperaves, com ara que hi falta algun servei o que alguna cosa no funciona, segueix aquests passos:

  1. Posa't en contacte amb l'amfitrió: donar-li l'oportunitat de resoldre el problema és la forma més ràpida d'obtenir el que necessites i poder continuar amb l'estada com estava previst.
  2. Posa't en contacte amb nosaltres: si no aconsegueixes posar-te en contacte amb l'amfitrió o no et respon, pots demanar ajuda a Airbnb.. Assegura't de fer fotos i documentar el problema perquè puguem comprendre millor el que passa.

També pots consultar la nostra Política de reembossament a l'hoste per obtenir més informació sobre els nostres estàndards i requisits per sol·licitar un reembossament.


Recorda: si et trobes en una situació d'emergència o si creus que la teva seguretat personal està en perill, posa't en contacte amb la policia local o els serveis d'emergència immediatament.