Com a administrador de viatges que utilitza Airbnb per a viatges de negocis, què passa si un amfitrió cancel·la una reserva?
Com a administrador de viatges que utilitza Airbnb per a viatges de negocis, què passa si un amfitrió cancel·la una reserva?
Si un amfitrió cancel·la reserva d'un viatger, el viatger rebrà un correu electrònic amb una explicació de la cancel·lació i informació sobre el reembossament corresponent. El viatger pot tornar a fer la reserva ell mateix o la pot fer l'administrador del viatge.
Per revisar o tornar a realitzar reserves cancel·lades com a administrador:
- Accedeix al teu compte d'Airbnb i ves al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis
- Selecciona Viatges a la barra de navegació
- Si s'ha cancel·lat un viatge, es mostrarà a la pestanya Atenció
- Fes clic al nom del viatger i l'itinerari del viatger s'obrirà en una finestra nova
- Fes clic a torna a fer la reserva per al viatger
Quan facis clic a torna a fer la reserva es mostrarà una llista d'allotjaments que encaixin amb les dates, el nombre d'hostes i els criteris d'ubicació que havies sol·licitat en la reserva anterior.
L'administrador pot obtenir informació sobre la cancel·lació, enviar un missatge al viatger afectat o contactar amb la comunitat de Airbnb directament des de l'itinerari del viatger.
Has rebut l'ajuda que buscaves?