Com es fa?
•
Amfitrió
Què vol dir pagament pendent?
Què vol dir pagament pendent?
Awaiting payment means that a host has accepted a guest's reservation request, but the guest's payment hasn’t gone through yet. In most cases, this means the guest needs to update information related to their payment method.
When a reservation is awaiting payment:
- The guest who made the reservation request will have 24 hours to successfully update their payment info before the reservation can be confirmed.
- If the guest doesn’t update their payment method within 24 hours, the request to book will be canceled without penalty to the host or guest.
- Hosts no longer has the option to decline awaiting payment requests.
- While the guest is updating their payment info after sending a request to book, dates will be blocked on the host’s calendar for up to 24 hours. This helps us prevent glitches such as a hosts getting multiple payments for requests from multiple guests for the same dates.
- If the current guest doesn’t confirm their payment info, the request will be cancelled penalty-free and other guests will be able to send inquiries or requests for those dates.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Com puc comprovar si s'ha confirmat la reserva d'un hoste?
Quan es confirmi una reserva, rebràs un missatge de correu electrònic. També pots accedir a les reserves, al calendari o al fil de missatges… - Amfitrió
Com modificar o cancel·lar una estada en curs com a amfitrió
Si has de cancel·lar els dies restants de l'estada, assegura't d'enviar un missatge al teu hoste per informar-lo i, després, posa't en conta… - Amfitrió
Informació sobre l'estat de la reserva
Descobreix els diferents estats pels quals pot passar la teva reserva.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't