Com es fa?
•
Amfitrió
Respondre a una consulta
Respondre a una consulta
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió
Donar la confirmació prèvia als hostes
Només hauries d'enviar una confirmació prèvia si tens clar que vols confirmar la reserva. Si l'hoste fa la reserva en un termini de 24 hores… - Viatger
Què passa si un amfitrió em concedeix la confirmació prèvia?
Si l'amfitrió et dona la confirmació prèvia, pots fer la reserva automàticament per a les dates que has consultat sense haver d'esperar cap … - Amfitrió
Per què es demana als amfitrions que responguin en menys de 24 hores?
Si respons ràpidament a les sol·licituds de reserva, les consultes i altres missatges, estàs ajudant a generar confiança dins de la nostra c…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't