Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Com li envio una confirmació prèvia a un hoste?

    Quan envies una confirmació prèvia, els hostes disposen d'un termini de 24 hores per confirmar la reserva. En aquest moment, tu no cal que facis res més.

    Et recomanem que només donis la confirmació prèvia si estàs en condicions de rebre els hostes. Si l'hoste reserva l'allotjament en les 24 hores següents, la reserva quedarà confirmada automàticament.

    Com funciona?

    Per donar la confirmació prèvia a un hoste:

    1. Ves a la safata d'entrada.
    2. Obre el fil de missatges amb l'hoste.
    3. Fes clic a Dona la confirmació prèvia.
    4. Si vols enviar la confirmació prèvia a diversos hostes per a les mateixes dates, cal que els informis que hi ha altres persones interessades a reservar l'allotjament.

    Hi ha unes quantes coses que has de saber sobre les confirmacions prèvies:

    • Quan dones la confirmació prèvia a un hoste, l'allotjament es continua mostrant com a disponible al calendari.
    • Pots enviar la confirmació prèvia a més d'un hoste per a les mateixes dates. Quan es confirmi la reserva de l'espai, la resta de viatgers rebrà una notificació.
    • Els hostes tenen 24 hores per acceptar la confirmació prèvia. Passat aquest temps, la confirmació caduca.
    • Si caduca, han de tornar a enviar una sol·licitud o fer una consulta per poder reservar l'allotjament. En aquest cas, es mantindrà el preu de la confirmació prèvia inicial. Si vols actualitzar el preu, hauràs de retirar la confirmació prèvia original.
    • Les confirmacions prèvies no anul·len els requisits de reserva.
    • Només es poden enviar confirmacions prèvies per a l'interval de dates que sol·licita l'hoste.
    • Les confirmacions prèvies i les ofertes especials no són compatibles amb les promocions.

    Com puc retirar una confirmació prèvia?

    Si has enviat una confirmació prèvia però l'hoste encara no l'ha acceptat i sorgeix algun canvi de plans, pots retirar-la.

    Per fer-ho, segueix aquests passos:

    1. Ves a la safata d'entrada.
    2. Obre el fil de missatges amb l'hoste.
    3. Clica l'opció Retira la confirmació prèvia.

    Per què no puc enviar una confirmació prèvia?

    Si no veus l'opció d'enviar la confirmació prèvia a un hoste, vol dir que tens el calendari bloquejat perquè alguna de les dates que l'hoste vol reservar, o totes, estan marcades com a no disponibles.

    En aquest cas, per poder enviar la confirmació prèvia hauràs de modificar el calendari per indicar que l'allotjament està disponible.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?
    Articles relacionats