Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Què vol dir que s'ha comprovat el document d'identitat d'algú?

    Volem que tinguis la tranquil·litat de saber que els usuaris d'Airbnb són qui diuen ser.

    Una forma d'assegurar-t'ho és comprovant un document d'identificació oficial, com ara el passaport, el DNI, el carnet de conduir o un visat.

    Si en el perfil d'un hoste o amfitrió apareix "Document d'identitat verificat", vol dir que aquesta persona ha afegit un document d'identificació que ha estat verificat per nosaltres. Així ajudem a protegir Airbnb i lluitar contra el frau.

    Per què es revisa un document d'identitat?

    Alguns amfitrions demanen que els seus hostes proporcionin un document d'identitat oficial com a requisit indispensable per poder reservar el seu allotjament o experiència. D'altres vegades, quan demanem un document d'identitat, ho fem per comprovar que aquesta persona és qui diu ser. Sigui quin sigui el motiu pel qual ho sol·licitem, mai no compartirem el teu document d'identitat amb cap altre usuari d'Airbnb.

    Com es verifica aquest document?

    Afegir una foto del document d'identitat serà un pas obligatori abans de poder realitzar una reserva (en el cas dels hostes) o publicar un anunci (en el cas dels amfitrions). A continuació, comprovarem que la persona que ha afegit el document d'identitat és qui diu ser. Per això, de vegades demanarem a l'hoste o l'amfitrió que es faci una foto perquè puguem comparar-la amb la del seu document.

    Quines altres mesures pren Airbnb per protegir la seva comunitat?

    Aquí tens altres exemples:

    • Detecció de riscos. Totes les reserves d'Airbnb passen per un procés de detecció de riscos abans de quedar confirmades. Utilitzem anàlisis predictives i aprenentatges automàtics per avaluar al moment centenars de senyals que ens ajuden a detectar i investigar qualsevol activitat sospitosa abans que es produeixi.

    • Llistes de vigilància i verificació d'antecedents. Si bé cap sistema d'avaluació és perfecte, comprovem a nivell mundial que els hostes i amfitrions no figurin a cap llista de vigilància de normes, terrorisme o sancions. En el cas dels hostes i amfitrions estatunidencs, també comprovem els seus antecedents.

    • Assistència les 24 hores del dia. El nostre equip internacional està disponible en tot moment i ofereix assistència en 11 idiomes per ajudar els usuaris amb els problemes relacionats amb les seves reserves, reembossaments, devolucions, etc. Som aquí sempre que ens necessitis.

    El nostre compromís és crear una comunitat segura i de confiança arreu del món.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?