Has reservat un servei o una experiència i al final resulta que no pots? Si cancel·les la reserva dins del període establert, rebràs un reembossament íntegre.
Trobaràs més dades de la reserva a la pestanya Viatges (o al correu electrònic de confirmació de la reserva). La política de cancel·lació es troba a Informació de la reserva.
Ha passat el termini per fer una cancel·lació gratuïta? Pot ser que l'amfitrió encara vulgui fer-te un reembossament. Per demanar que faci una excepció a la política de cancel·lació de l'amfitrió, selecciona Cancel·la la reserva, tria el motiu i, a continuació, fes clic a Sol·licita una excepció. L'amfitrió té 24 hores per respondre a la sol·licitud.
Més informació sobre les polítiques de cancel·lació d'un servei o d'una experiència.
Els cupons no són reembossables. Si cancel·les una reserva en què has fet servir un cupó, no podràs tornar-lo a aprofitar. Més informació sobre com funcionen els cupons.
El reembossament de crèdit per a reserves està subjecte a la política de cancel·lació de l'amfitrió. En funció del moment de la cancel·lació i de la política de cancel·lació que s'apliqui a la teva reserva, és possible que rebis un reembossament del crèdit per a reserves. Estarà disponible al teu compte d'Airbnb perquè el puguis fer servir més endavant.