Per què pagar i comunicar-me a través d'Airbnb és la millor opció?
Si realitzes els pagaments i et comuniques a través de la plataforma d'Airbnb, ens és més fàcil garantir que estaràs protegit per les nostres Condicions del servei, les Condicions de pagament, les nostres polítiques de cancel·lació i reembossament, la Garantia per a l'amfitrió, l'Assegurança de protecció de l'amfitrió i altres mesures de seguretat. A més, també et resultarà més fàcil trobar i consultar qualsevol informació important sobre la reserva, com l'adreça de l'allotjament, el teu itinerari i els detalls del procés d'arribada, entre d'altres. Si no fas les reserves o els pagaments a través d'Airbnb no podràs accedir als avantatges que et proporcionen aquestes mesures.
Així doncs, si fas un pagament o et comuniques per un mitjà que no sigui Airbnb, ens serà molt més difícil protegir la teva informació i t'exposaràs a un risc superior de frau i d'altres problemes de seguretat, com la suplantació d'identitat.
Denuncia els missatges sospitosos
Mai paguis la teva reserva fora de la plataforma d'Airbnb. Si algú et demana que ho facis o reps algun missatge amb enllaços a un web d'Airbnb que no sigui l'autèntic, fes-nos arribar aquest formulari i denuncia el missatge.
Si no has enviat el pagament al teu amfitrió a través d'Airbnb (sinó que ho has fet per transferència o ingrés directament al seu compte bancari, per exemple), podria tractar-se d'una reserva fraudulenta. Si necessites ajuda, posa't en contacte amb nosaltres immediatament.
En cas de dubte, pots comprovar si s'ha tramitat la teva reserva a través de la plataforma d'Airbnb.
Per denunciar un missatge:
- Accedeix als teus Missatges a airbnb.cat i fes clic sobre la conversa que conté el missatge sospitós.
- Al missatge, fes clic a la icona amb forma de bandera.
- Selecciona el motiu pel qual denuncies aquesta persona i fes clic a Següent.
- Si vols bloquejar aquest usuari i impedir que es comuniqui amb tu, fes clic a Sí, bloqueja'l ara.