Si l'amfitrió et cancel·la la reserva
Tot i que no és habitual, de vegades l'amfitrió es veu obligat a cancel·lar la reserva. Si es dona el cas, som conscients que pot suposar-te un canvi de plans important. Totes les reserves que fas a Airbnb inclouen AirCover, que cobreix els viatgers en cas que es trobin amb problemes importants, com ara que l'amfitrió cancel·li la reserva quan faltin menys de 30 dies per a l'arribada.
En el cas improbable que l'amfitrió hagi de cancel·lar la reserva quan faltin menys de 30 dies per a l'arribada, rebràs un reembossament automàticament i et podem ajudar a trobar un allotjament similar o millor.
Què passa si es cancel·la la reserva?
En cas de cancel·lació, rebràs un correu electrònic amb tota la informació, com ara la del reembossament. El temps que tarda a arribar-te el reembossament pot variar en funció del mètode de pagament que hagis fet servir.
Si l'amfitrió cancel·la la reserva en un termini màxim de 30 dies abans de l'arribada, també et podem ajudar a reservar un allotjament similar o millor.
Tens alguna pregunta? Consulta la Política de canvi de reserva i reembossament per conèixer les condicions i les exclusions d'AirCover.
Com sempre, pots posar-te en contacte amb nosaltres si necessites res més.
Articles relacionats
- Com es fa?•ViatgerSi l'amfitrió ha de cancel·lar la reservaSi l'amfitrió no pot oferir-te l'estada, et recomanem que no cancel·lis la reserva, sinó que li enviïs una sol·licitud de cancel·lació. D'aq…
- Com es fa?•ViatgerQuan rebré el reembossament?Gairebé tots els reembossaments s'emeten de manera immediata. La majoria arriben en un termini de 10 dies, però pot ser que aquest termini s…
- Com es fa?•ViatgerTroba la política de cancel·lació de l'allotjamentL'import del reembossament depèn de la política de cancel·lació de l'amfitrió i del dia i l'hora en què cancel·lis la reserva.