Salta
Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Com puc fer un reembossament al meu hoste?

    Per fer un reembossament a un hoste abans de la data d'arribada, entra a Reserves, selecciona una reserva i fes clic a l'opció Envia un reembossament.

    Si un hoste té algun problema durant l'estada (per exemple, si falta un servei a l'allotjament, com ara la wifi, o l'aigua calenta no funciona), o bé després de l'estada, pots enviar-li un reembossament parcial a través del Centre de resolucions.

    Per fer un reembossament a un hoste després de la data d'arribada (és a dir, durant l'estada o després de la sortida):

    1. Accedeix al Centre de resolucions.
    2. Entra a la reserva que vulguis.
    3. A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descriu millor la teva situació pel que fa al reembossament.
    4. Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.

    Informarem l'hoste sobre el reembossament i Airbnb processarà la transacció durant les 48 hores següents. Tingues en compte que, un cop enviat el reembossament, es considera que la transacció és definitiva. En cas que vulguis tramitar algun tipus de reembossament addicional, hauràs d'enviar una altra sol·licitud a través del Centre de resolucions.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?

    Articles relacionats