Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa? • Viatger

Si l'amfitrió et cancel·la el servei o l'experiència

Aquest article s'ha traduït automàticament.

Tot i que no és habitual, de vegades l'amfitrió es veu obligat a cancel·lar la reserva del servei o de l'experiència. Entenem que això pot afectar els teus plans de manera important. En aquest cas, rebràs un reembossament íntegre i podràs tornar a reservar el servei o l'experiència si vols. De vegades, és possible que un amfitrió hagi de cancel·lar un servei o experiència en curs perquè un problema impedeix que l'activitat continuï. Si això passa, és possible que tinguis dret a un reembossament d'acord amb la Política de reembossament a l'hoste per a serveis i experiències.

Com t'avisarem si l'amfitrió cancel·la la reserva?

Quan es cancel·li una reserva, rebràs un correu electrònic amb les dades del reembossament.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't