Com es fa?
•
Viatger
Si l'amfitrió cancel·la l'experiència
Si l'amfitrió cancel·la l'experiència
Sometimes a Host may need to cancel before or during an experience due to bad weather and safety concerns. If this happens, you’ll get a full refund and you can rebook the experience if you want.
Another reason a Host may cancel is if they required ID from you as the primary guest, but didn't receive it within 3 days of booking. Again, if the reservation is canceled, you’ll be refunded.
Though they’re extremely rare, we do take Host cancellations very seriously. Find out more about how cancellations can result in Host penalties.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Amfitrió d'experiènciesCom cancel·lar una reserva com a amfitrió d'experiènciesPots cancel·lar una sessió de la teva experiència des del calendari. Els viatgers rebran una notificació i un reembossament íntegre. S'hi po…
- Com puc cancel·lar la reserva de la meva experiència?Durant el procés de cancel·lació, podràs revisar l'import del reembossament abans de confirmar els canvis.
- Amfitrió d'experiènciesVisites guiades a QueenstownLegislació, normativa, llicències... En aquest article hi trobaràs informació útil per saber què és possible que et faci falta per organitza…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't