Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Com puc modificar una reserva com a amfitrió?

De vegades hi ha imprevistos i no pots allotjar els hostes tal com havies previst. Les reserves passades no es poden modificar, però si vols modificar una reserva confirmada o activa, envia una sol·licitud de modificació de l'estada a l'hoste on s'indiquin les dates, el preu o el nombre d'hostes nous. Fins i tot pots proposar-los que s'allotgin en un altre espai, si en gestiones més d'un.

Enviar una sol·licitud de modificació de l'estada a l'hoste

Si no pots allotjar un hoste a l'espai que havia reservat, però pots oferir-li'n un altre, hauràs de preguntar-li si està d'acord amb aquest canvi abans d'enviar-li la sol·licitud de modificació de l'estada:

  • Envia un missatge a l'hoste per proposar-li el canvi i inclou-hi un enllaç a l'anunci del nou allotjament. Assegura't de comunicar-li la diferència de preu, si n'hi ha.
  • Si hi està d'acord, envia-li la sol·licitud de modificació de l'estada.
  • Si no hi està d'acord i no vol continuar endavant amb la reserva, cal que la cancel·lis perquè pugui reservar un altre lloc.

Assegura't que els canvis no entrin en conflicte amb la configuració del teu anunci. També és molt útil enviar un missatge a l'hoste per explicar-li per què has demanat fer aquests canvis.

Per enviar una sol·licitud de modificació:

  1. Fes un clic a Avui > Reserves.
  2. Fes clic a Properes i selecciona la reserva que vols modificar.
  3. Fes clic a Dades i, a continuació, selecciona l'opció Modifica la reserva.
  4. Canvia l'allotjament, les dates, el nombre d'hostes o el preu.
  5. Revisa els canvis i, a continuació, fes clic a Envia la sol·licitud.

Com funciona?

Si l'hoste rebutja la sol·licitud o no respon, la reserva no es modificarà. Si l'accepta, es modificarà amb les dades noves. L'hoste també pot enviar-te una sol·licitud de modificació (per escurçar l'estada o per afegir-hi nits). Més informació sobre com respondre a una sol·licitud de modificació de l'estada d'un hoste i com rebutjar-la.

Si el preu canvia, se li cobrarà o se li reembossarà l'import corresponent. Si el pagament no s'envia correctament en un termini de 48 hores, el canvi es rebutjarà automàticament i la reserva tornarà al seu estat original.

Si les dates canvien, la política de cancel·lació del teu anunci s'aplicarà en funció de les noves dates.

Recorda que només pots enviar sol·licituds als hostes d'una en una. Has comès un error? No es pot modificar una sol·licitud després d'enviar-la, però la pots cancel·lar i enviar-ne una de nova repetint els passos anteriors.

Una vegada que s'hagin fet les modificacions pertinents, qualsevol canvi haurà de passar pel procés descrit anteriorment com una nova sol·licitud.

Més informació

A continuació t'indiquem altres coses que has de tenir en compte a l'hora de fer una sol·licitud de modificació:

  • Si vols canviar d'allotjament, el nou anunci ha d'estar vinculat al compte del mateix amfitrió (és a dir, no pot ser d'un coamfitrió, per exemple).
  • No es poden superposar reserves, ni tan sols per a dates anteriors si la modificació es fa a mitja estada.
  • No es poden fer canvis si la data de sortida de l'hoste ja ha passat.
  • Quan l'estada ha començat, l'hoste no pot canviar el nombre de viatgers.
    • Si necessita afegir-ne, has de tramitar els pagaments addicionals que tu i l'hoste hàgiu acordat a través del Centre de resolucions.
  • Si has modificat el preu per a les dates noves abans de sol·licitar el canvi, la reserva nova reflectirà aquest preu, llevat que l'hoste hagi reservat una oferta especial. Més informació sobre canviar el preu d'una reserva confirmada o pendent.
  • Canviar les dates d'una reserva pot afectar el fet que l'hoste compleixi o no els requisits per rebre un descompte setmanal o mensual.
  • Quan es fan modificacions sempre es tornen a calcular els impostos d'una reserva per aplicar els requisits fiscals més recents i precisos per a la ubicació de l'allotjament.

Funcionament de la modificació de preus

El preu de la reserva original es mantindrà quan sigui aplicable; és a dir, les modificacions només tindran un preu nou quan s'afegeixin dates a una reserva.

En cas d'oferta especial o de confirmació prèvia:

  • Si hi ha canvis de data, el preu es tornarà a calcular com si es cancel·lés la reserva i es tornés a fer.
  • Si no hi ha canvis de data, el preu continuarà sent el mateix.

Estades més llargues

Si una reserva té una durada de 28 nits o més, s'aplicarà la política de cancel·lació per a estades llargues.

Si ets amfitrió i l'hoste vol modificar la reserva, hauràs d'aprovar-la si:

  • L'estada encara no ha començat, però falten menys de 30 dies per a l'arribada.
  • L'estada ha començat, però falten menys de 30 nits per al dia de sortida.
  • L'hoste modifica la data d'arribada o allarga la reserva.

La modificació es pot fer de manera automàtica si:

  • L'estada encara no ha començat i falten més de 30 dies per a l'arribada.
  • L'estada ha començat, però falten 30 nits o més per al dia de sortida.

Si una estada llarga es modifica i passa a tenir una durada de 27 nits o menys (és a dir, es considera una estada curta), l'hoste és el responsable de pagar els 30 dies posteriors a la data de cancel·lació o fins al final de la reserva si queden menys de 30 dies.

Quan una reserva d'una estada llarga es modifiqui i passi a ser de 27 nits o menys (és a dir, sigui una estada curta), la política de cancel·lació que hagis triat s'aplicarà a les futures modificacions o cancel·lacions que es facin a la nova reserva.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't