Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Consulta la política de cancel·lació del teu amfitrió

Pot ser que vulguis llegir-la abans de fer la reserva per aclarir tots els dubtes o que necessitis cancel·lar la reserva ara mateix. Aquí t'expliquem com pots trobar la política de cancel·lació de l'allotjament.

Consulta la política de cancel·lació abans de fer la reserva

Pots consultar la informació sobre la cancel·lació a la pàgina de l'anunci i durant el procés de reserva, abans de fer el pagament.

Troba la política de cancel·lació d'una reserva confirmada

  1. Clica Viatges i selecciona la reserva que vols consultar.
  2. Dins de Dades de la reserva, ves a Política de cancel·lació.
  3. Clica Més informació.


Terminis de cancel·lació i reembossaments

L'hora i les dates que mostrem per a les polítiques de cancel·lació es basen en la zona horària local on es troba l'allotjament. Els terminis de cancel·lació per rebre reembossaments es compten a partir de l'hora d'arribada de l'allotjament a la seva zona horària o a les 15:00 si no s'ha especificat cap hora d'arribada.

Si vols saber quin reembossament et correspondrà, comença a cancel·lar la reserva i te'n mostrarem un desglossament detallat. En funció de la durada de l'estada, de l'hora de la cancel·lació i de la política de cancel·lació que s'apliqui a la teva reserva, és possible que rebis un reembossament parcial si fas la cancel·lació després de l'arribada. Més informació sobre les diferents polítiques de cancel·lació.

Més informació sobre com funcionen els reembossaments per cancel·lacions. Recorda que l'import del reembossament mai no serà superior al que hagis pagat en el moment de la cancel·lació. Més informació sobre els imports dels reembossaments.

Casos de força major

La teva reserva s'ha vist afectada per una emergència o una catàstrofe natural? Potser tens dret a rebre un reembossament per casos de força major. Si has de cancel·lar una reserva per un motiu relacionat amb la pandèmia de COVID-19, consulta les opcions que tens.

Problemes durant l'estada

Si tens problemes en arribar a l'allotjament i l'amfitrió no pot resoldre'ls ràpidament, és possible que comptis amb la protecció de la nostra Política de canvi de reserva i reembossament.

Període de cancel·lació gratuïta de 24 hores per a reserves a Califòrnia

Si reserves una estada a Califòrnia com a mínim 72 hores abans de l'arribada, tindràs 24 hores per cancel·lar-la i rebre un reembossament íntegre. Apliquem aquesta mesura per complir la legislació de Califòrnia i millorar el procés de reserva.

Nota: és possible que tinguis més de 24 hores per cancel·lar la reserva i obtenir un reembossament íntegre, en funció de la política de cancel·lació de l'amfitrió.

Polítiques de cancel·lació per als amfitrions

Si allotges hostes o vols obtenir més informació sobre les polítiques de cancel·lació que tenim disponibles, consulta les polítiques de cancel·lació per als anuncis.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't