Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Per què se m'ha cobrat dues vegades una reserva?

    Abans d’enviar una sol·licitud de reserva, podràs comprovar si se't retindrà l’import al mètode de pagament que hagis triat (procediment conegut com a autorització) o es farà un càrrec al teu compte.

    Si s'efectua una autorització al teu mètode de pagament

    Alguns mètodes de pagament, així com en algunes localitats, és necessari autoritzar l’import total de la reserva en el moment d'enviar la sol·licitud. Si l’amfitrió accepta la reserva, l’autorització es convertirà en un cobrament real i es deduirà l’import del teu compte.

    Si la sol·licitud de reserva caduca o l'amfitrió la rebutja, veuràs que aquesta autorització desapareix o que reps un reembossament al teu compte. En funció dels terminis de tramitació de la teva entitat bancària, l'autorització podria trigar fins a 7 dies feiners a veure's reflectida al teu compte.

    Si es carrega l’import al teu mètode de pagament

    Alguns mètodes de pagament, així com en algunes localitats, és necessari cobrar l’import íntegre de la reserva en el moment de sol·licitar-la. Si l’amfitrió l'accepta, el cobrament es manté i es confirma la reserva.

    Si la sol·licitud de reserva caduca o l'amfitrió la rebutja, rebràs un reembossament de forma immediata i automàtica. En funció dels terminis de tramitació de la teva entitat bancària, el reembossament podria trigar fins a 10 dies naturals a processar-se.

    Has rebut l'ajuda que buscaves?