Com es fa?
•
Viatger
Cancel·lacions d'estades llargues
Cancel·lacions d'estades llargues
If a reservation is for 28 nights or more, the long-term cancellation policy applies.
For guests
If you’re a guest, you can check your confirmation email for more details. Learn more about how to change your reservation.
If you change or cancel a monthly stay:
- Your first payment might be nonrefundable, depending on the listing and how far in advance the reservation is made
- If you cancel after the trip has started, the following month of the reservation is nonrefundable
- Your Host can choose to offer an additional refund
Host approvals
If you’re a Host and your guest wants to change their reservation, you’ll need to approve it if:
- It’s before the trip, but less than a month before the end date
- The trip has started, but it’s less than a month before the end date
- The guest is changing the start date, or extending the reservation
The change may happen automatically if:
- It's before the trip and the reservation is still 28 nights or longer
- The trip has started, but it’s a month or more until the end date
- The alteration is initiated by guest
- The start date is not changed
- The alteration is made with a month notice
- The reservation is not to be extended
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Modificar una reserva abans de l'estada
Si vols modificar la reserva, envia una sol·licitud de modificació a l'amfitrió. - Amfitrió
Cobraments de les estades mensuals
L'import de les estades llargues es cobra als hostes i s'abona als amfitrions en quotes mensuals. - Viatger
Pagar una estada llarga
Si fas una estada llarga (de 28 nits o més), et cobrarem el primer mes i abonaràs la resta de l'import en quotes mensuals.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't