Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Donar la confirmació prèvia als hostes

Els hostes s'han posat en contacte amb tu per parlar del teu allotjament. Són bones notícies! Anima'ls a reservar-lo enviant-los una confirmació prèvia. Disposen d'un termini de 24 hores per confirmar la reserva. Quan ho hagin fet, l'estada ja serà oficial.

Si vols donar la confirmació prèvia a un hoste:

Donar la confirmació prèvia d'una reserva des d'un navegador

  1. Fes clic a Missatges i obre el missatge de l'hoste.
  2. Toca la reserva.
  3. Toca Dona la confirmació prèvia.


Si un hoste no ha acceptat la confirmació prèvia o la teva situació ha canviat, segueix els passos anteriors i selecciona Retira la confirmació prèvia.

Aspectes que cal tenir en compte

  • Quan envies una confirmació prèvia a un hoste, les dates del calendari es continuen mostrant com a disponibles.
  • Si vols, pots enviar una confirmació prèvia a diversos hostes per a les mateixes dates. Només els has d'informar que hi ha més persones interessades a reservar el teu espai. Tan bon punt es confirmi una reserva, la resta d'hostes rebran una notificació de manera automàtica.
  • Si la confirmació prèvia caduca, el viatger haurà d'enviar-te una altra sol·licitud per poder fer la reserva. En aquest cas, es mantindrà el preu de la confirmació prèvia inicial. Si vols modificar el preu, hauràs de cancel·lar la confirmació prèvia inicial.
  • Les confirmacions prèvies no invaliden els requisits de reserva que hagis establert.
  • Només es poden enviar confirmacions prèvies per a l'interval de dates de la consulta de l'hoste.
  • No es poden aplicar promocions ni a les confirmacions prèvies ni a les reserves fetes amb ofertes especials.

Desbloqueja el calendari

Pot ser que no vegis l'opció per enviar una confirmació prèvia a l'hoste si una o més de les dates de la seva reserva apareixen com a bloquejades al teu calendari. Prova de modificar el teu calendari per mostrar que el teu allotjament està disponible. Tingues en compte que Airbnb pot bloquejar-te el calendari si no has proporcionat tota la informació necessària al teu compte.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't