Moltes gràcies Didac pel recorregut tan informatiu per Lió! La meva mare i jo vam aprendre molt sobre la història i la cultura única de la ciutat. Vam poder veure i aprendre sobre parts de Lió que, d'altra manera, no hauríem fet si no fos per aquest recorregut. Didac va ser molt amable i conegut, i va ser molt agradable conèixer la seva pròpia història. També m'encanta la fotografia i ell assenyalava constantment els millors llocs per fer fotos, cosa que vaig agrair molt. Et recomano que facis un recorregut a peu amb Didac si ets a Lió!