El nostre conductor i guia eren molt amables i simpàtics, i ens anaven ensenyant coses pel camí. Ens van recollir molt a prop del nostre riad a la medina, a 2 minuts. M'he sentit segura durant el viatge i la caminada. Mentre caminàvem, el nostre guia va tenir molta cura i paciència amb el meu estimat, que, com vam descobrir pel camí, tenia por de les altures; el guia li va donar els seus bastons per caminar. Vam fer una pausa per prendre un te marroquí, que estava inclòs, i un tajín en el camí de tornada, que també estava inclòs.