Quina experiència tan increïblement bonica i memorable!! Les ovacions de peu surten a la Deb, que és l'amfitriona perfecta. Quina dona més amable i carismàtica! El més sorprenent per a mi va ser que em vaig sentir tan a gust i absolutament relaxat. Havia pensat que el temps podria ser una mica difícil, però no en absolut. Vam agafar tot el temps al mercat, que va ser un punt destacat personal. És una part molt important d'una experiència de cuina en un país estranger. Vaig tenir la sort de conèixer dues senyores encantadores del Canadà. Ens vam connectar immediatament i vam formar un equip. Em va semblar tan impressionant que la Deb només troba una manera sense complicacions de combinar diferents desitjos, expectatives i necessitats. Cap intolerància és massa complicada. Em vaig sentir molt privilegiat de formar part d'aquesta classe de cuina. I vaig gaudir especialment del dinar conjunt. Genial!!